我的網誌清單

2013年10月29日星期二

無油煎蛋法

响歐洲生活,很多時都會懷念香港嘅美食。
特別懷念嘅唔係鮑篸翅肚,反而係啲平民嘢。
雲吞麵、魚蛋、車仔麵、魚肉燒賣......茶餐廳一定入圍。
某日決定要將茶餐廳搬入屋企。
第一樣想食嘅係腸蛋飯。


因為腸仔已經多油,隻蛋唔想再用油煎。
其實如果隻易潔鑊靚同仲新淨,煎蛋唔落油都得架。
唔用油煎蛋,可以用水。個方法係一個好講究健康嘅日本人教我嘅。
燒熱易潔鑊,唔加油直接放蛋,等15秒再加入少許水,啲水就會分開隻蛋同個鑊,唔會黏底架。

晚上繼續茶餐廳。
干炒雞翼意跟熱啡。


有人要求甜品,整埋香蕉奶昔。

14 則留言:

  1. 噢,我都試過無油煎蛋,原來要加水,謝謝分享呢!乾炒意粉炒得好靚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝呀!同埋無油煎蛋最好用隻好啲嘅易潔鑊呀

      刪除
  2. 意粉你有冇煮到HK o個d咁淋pat pat呢??

    回覆刪除
    回覆
    1. no la 干炒意淋pat pat巧難吃嘅,一定要爽口先good

      刪除
  3. 腸仔煎蛋, 加埋豉油撈飯, 真係香噴噴. 呢個快餐, 正呀! 仲要試下你個無油煎蛋先得.

    回覆刪除
    回覆
    1. 用個好啲嘅易潔鑊同剷起時小心啲,就唔會有失敗情況架啦

      刪除
  4. hehe, 食厭左腸仔煎蛋, 仲可以食火腿煎蛋飯, 叉燒煎蛋飯同埋粟米肉粒飯

    回覆刪除
  5. 嘩,原來無油可以煎蛋,真係要試下!
    我都好鍾意腸集蛋飯加豉油!真係正到暈!雞翼炒意正正正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 煎蛋都用唔少油架,呢個都算開心大發現呀

      刪除
  6. 試過太掛住香港美食,E+我去玩,都會揾多嘢吃嘅地方去呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,如果啲嘢唔啱食仲要日日食都幾無奈

      刪除
  7. 我都掛住咖哩魚蛋架, 我下次都要煮干炒意粉

    回覆刪除
    回覆
    1. 咖哩魚蛋正呀,不過我仲未試過自己整呀

      刪除