我的網誌清單

2015年5月25日星期一

卵黄の醬油漬

卵黄の醬油漬,日本人大讚特讚,我一直想試整。
某天買來有機蛋,一於整。


隔去蛋白,將蛋黄放入玻璃器皿內,倒入日本醬油浸住蛋黄,蓋好入雪櫃。


蛋黄會越漬越實,食味質感會天天改變。
其實最少放24小時已經可以食,不過我想吃實一點。
我這隻漬了48小時,取出蛋黄拌飯吃。


有點像咸蛋黄,又有點像大閘蟹啲膏。


25 則留言:

  1. 生吃蛋黃,聽講有機會會染上沙門氏菌喎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係架,蛋白都係,食太陽蛋、温泉蛋、tiramisu、窩蛋牛肉飯果d全部有機會架,
      不過市面上有完全冇沙門氏菌蛋賣,不過唔容易見到,所以我用有機蛋,比較好

      刪除
  2. 王子冇卑飯錢你呀呢日?

    回覆刪除
  3. 幾特別.....
    見到質感都似咸蛋黃未熟,
    又真喺似蟹黃,
    我估都好味道♡♡

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得漬4-5日仲好食,仲似蟹黃呀

      刪除
  4. 幾特別.....
    見到質感都似咸蛋黃未熟,
    又真喺似蟹黃,
    我估都好味道♡♡

    回覆刪除
  5. 可能再放耐D真係會變成咸蛋黃質感!

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 真後唔係人人敢,我反而少食全熟蛋

      刪除
  7. 回覆
    1. 唔實架,係煙韌同會溶响口,似大閘蟹公啲膏(白色果d)

      刪除
  8. 再漬多幾日, 會唔會夠咸夠實做咸蛋黃呢?

    回覆刪除
  9. 回覆
    1. 真後唔係人人敢,我反而少食全熟蛋

      刪除