我的網誌清單

2017年5月25日星期四

新一頁

最近實在太忙,生活有了新變化,皆因新工作開始啦。
剛開始時實在不適應,突然從悠悠閒閒嘅生活,一下子跳進極其忙碌嘅每一天,要學習嘅事情實在太多喇。
幸好,日子有功,進步也隨之而來。
忙碌嘅日子當中,被荒廢嘅豈止網誌,還有亂得一團糟嘅家居,小菜園一度成為森林。
新生活逐漸上軌道,終於有時間打理下。
Swiss Chard已經長得高高大大,實在唔錯,有時忙到連買餸都冇時間,响小菜園摘就有得食。


這個是萵筍,我很愛吃,本來種了不少,但最後能長大成人嘅卻不多。。。
已經食咗一次,好清香好爽口啊。


還有王子嘅心愛紅莓,唔駛理,自己生,應該兩個月後開始有收成啦。


蔥同莞茜都唔得閒食,都開花啦。


家中種了大量蜜糖豆同荷蘭豆,都開花啦,應該好快有收成。


沙律菜都長成巨人,有機會都要快快食。。。


還有心肝椗三色貓,都被忽略了,每次我出門小鬼都尾隨同喊,而且鄰居跟我們說,它整天在我家大門前坐,唔肯走,就係要等到我哋返屋企。

幸好佢都開始習慣,而且天生愛蒲,自己出去玩都冇問題,但係就每朝清晨同晚上,都要同佢錫錫同抱抱,放假嘅日子就更加要補償佢,陪佢多一點。


29 則留言:

  1. 好耐無見, 原來你當上班族呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實係身兼數職,所以好忙。。。

      刪除
  2. 你們好,見番面好開心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈。。。我見你個最新遊記,好正呀

      刪除
  3. 好耐冇見,好開心見番三色貓,祝你工作愉快!

    回覆刪除
  4. 原來你有新工返,祝你工作愉快!

    回覆刪除
  5. 哈哈,我以為你退出江湖,因為我都有咁嘅意思。 忙著都上來寫幾隻字啦。天氣好,花園有收成,好開心呢。三色貓好似肥左喎,毛色好靚呀,好食好住呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係被逼要閉關呢,依家好返啲,就可以久不久寫吓囉
      我哋今年四月下旬竟然有雪,搞到本來種嘅都C咗,依家都係新種多,所以有啲慢呢。。。
      呢張相係舊照,佢呢個冬天真係肥咗唔少,其實因為太忙,好耐冇幫佢影相,最近熱,佢又瘦返啦

      刪除
  6. Congratulations on your new job, miss you lots !!! Glad everything is fine, and your garden looks very vibrant!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝MD!!
      身兼數職,所以好忙,慢慢上咗軌道就會好啲。。。

      刪除
  7. 可能係咁樣,貓貓會多咗動作,引你哋注意。佢自己喺門口成日等你同王子,會否有危險?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢本身已經好needy,呢排就更加勁,所以就算好攰,都要陪佢
      危險應該無,其實鄰居同佢前主人都有睇住佢,我哋生活環境比較簡單,啲人亦比較簡單,所以其實唔多危險情況

      刪除
  8. 哈...可以出去工作真好,完全融入當地生活,
    祝...工作愉快,一切順利!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝路霸!!
      係,這樣會更快同本地人融合,更一體化。。。

      刪除
  9. 哈哈,王子肯俾王妃出去拋頭露面嗎?!
    講笑咋!
    祝工作有新發展,豬籠入水!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝愛Shi家庭!!
      哈哈,佢只係掛名王子,無實權㗎
      佢反而有啲想念以前舒適嘅生活,不過針無兩頭利,係咁架啦

      刪除
  10. 等左甘耐終於見番三色貓,好開心,亦祝你工作愉快。 呀咪

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝呀咪!!
      三色貓安好呀,依家日日掛住出街玩同捉老鼠

      刪除
  11. 好耐冇見喇,亦都好耐冇見三色貓喇,祝妳新工作順順利利

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝袁太!!
      三色貓安好呀,依家日日掛住出街玩同捉老鼠

      刪除
  12. 原來開始返工!怪不得唔見左人!返工雖忙但生活更充實,月尾戶口又有進帳,實在是好事!希望你工作一切如意,又有好同事啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家真係好忙,仲有好多嘢要適應,不過我其實唔係一般上班族,所以會更加辛苦。。。

      刪除
    2. 返工時間唔定時嗎?係就好辛苦啦!希望你倆仍有啖好食啦!

      刪除
    3. 都算穩定,但係就時間比較長囉

      刪除
  13. 原來係返工了, 祝工作愉快!三色猫啲毛色真係好靚!

    回覆刪除