我的網誌清單

2017年5月28日星期日

尋貓記

這星期,三色貓嘅前主人突然找上門。。。。


原來,他家又有一隻貓消失了,於是來問問我們,有沒有見過其他貓跟蹤三色貓來我家。
細問之下,才知道要找嘅貓,係三色貓所生嘅!!原來它曾經生產過一次,而且生下了三隻小貓。
對我們來說,真是太突然,我哋嘅三色BB,原來已經係三子之母,怎麼它的BB味依然咁濃郁??定係我哋太先入為主,根據佢平時嘅行為,就已經規限咗對佢嘅諗法???


前主人亦跟我們說,最近三色貓多了回去他家,令他十分高興。是啊,因為我們很忙,但其實三色貓每天都會回來幾次,要貓糧,要零食,要愛。。。前主人聽到後連忙表示感謝,感激我們忙碌中也照顧它,而且現在有我們,當他一段日子見不到三色貓,也知道可以向誰家問消息,不用白白擔心。


最後,他還是表示很擔心三色貓嘅兒子,怕佢出事,於是立即攞假,去尋貓,也希望我們幫忙留意一下,可能貓仔會來找媽媽。
往後幾日,我們在附近都見到他的尋貓啟事。。。。希望佢搵到啦。。。。


附上三色貓近照,最近佢成日甩毛,應該係感應到要轉季,要脫下皮草,換上薄外套啦。

28 則留言:

  1. 我隔壁的貓貓都好似曾大過肚,但又唔見佢生產過…如果真有生過,咁啲BB就唔知去咗邊?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢哋大咗之後,就各自各生活,或者已經被送走。。。

      刪除
  2. 回覆
    1. 有啊,只係等佢生咗一次,留咗後,先絕育囉

      刪除
  3. 三色貓,好可愛呀~

    祝嗰個舊主人,早日搵番貓貓~

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 唔係呀,呢排瘦咗,仲成日甩毛添

      刪除
  5. 原來三色貓已做左媽嗎,希望個舊主人快的揾番三色貓個bb拉。 呀咪

    回覆刪除
  6. 少女和少婦分別不大,三色貓都是一樣!

    回覆刪除
  7. 其實佢做咗媽媽仍然好細咋。

    回覆刪除
  8. 三色貓原來係嗰啲Teenie Mutter.

    回覆刪除
  9. 三色貓真係幸福,遇到個個都咁錫佢。希望搵到小貓啦。

    回覆刪除
  10. 三色貓好食好住又多人錫難怪又keep得咁好,是貓界的美魔女XXXXD
    唔知三個囝囝似唔似佢?係咪都係三色毛?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係呀,佢生果幾隻,好似迷你老虎咁㗎

      刪除
  11. 貓嘅行徑好神祕,亦難捉摸!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,佢哋啲思維都幾難令人理解,所以我成日要睇資料先明三色貓嘅心態

      刪除
  12. 原來三色貓已經係一位媽媽呢

    回覆刪除
  13. 原來三色貓有個故事,好耐人尋味。點解個主人之前又唔講架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我隱約有一次係聽到佢講過,但係佢德文麻麻,講得唔多清楚,當時王子都在場,後來我同王子講返,佢又話我聽錯,咁佢先係德國人,我梗係以為自己錯啦,依家先知,原來我當時真係冇聽錯。。。。

      刪除
  14. 三色猫啲猫仔依家幾天呀? 三色猫仲好BB咁喎.

    回覆刪除