我的網誌清單

2017年2月15日星期三

周日午餐

好耐冇影吓食物啦。
周日,天氣好好,陽光普照,非常暖和。
午餐,快快手整返兩味。
蕃薯當造,買過幾次都好食,印象中,本地好似無蕃薯出產,平時買嘅,都係美國貨,入口嘢,所以偏貴。


這幾天,突然好想食炸蕃薯。
唔知你有冇呢個童年回憶,係細個放學時好肚餓,行過見到有炸蕃薯賣,會買返塊嚟食。
可能呢個回憶返咗嚟,突然好掛住炸蕃薯嘅味道。
我都係第一次炸蕃薯俾王子食,佢超鍾意,其中一個原因係,因為甜甜哋,佢鍾意食甜嘢。
另一碟餸係荷蘭豆牛肉炒蛋,家常菜,加少少飯,就係我哋嘅週日簡易午餐。

24 則留言:

  1. 炸蕃薯好味道呀!我最鍾意!

    回覆刪除
  2. 老老豆豆, 我真係無食過炸蕃薯

    回覆刪除
    回覆
    1. 無魚蛋燒賣煎釀三寶個啲咁常見,不過好食㗎

      刪除
  3. 你哋有冇炸蕃薯薯條?
    我呢邊的西人好喜歡吃,但就十分貴,喺炸魚店賣六元…只得300g咁上下。

    回覆刪除
    回覆
    1. 同意呀,炸蕃薯薯條好好味
      我哋無呀,蕃薯我哋賣得好貴,唔係日常生活嘅主要食糧

      刪除
  4. 我童年小食就是魚肉燒賣,碗仔翅。中學就KFC和麥噹噹。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係掃街王,經常掃街,反而KFC同麥當當嗰啲就少啲食

      刪除
  5. 呢排真係好多蕃薯賣,但係我唔好.

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為口感.其實薯仔我都唔係太好.

      刪除
  6. 我上次係日本餐廳食過炸蕃薯, 我妹介紹, 幾好食.

    回覆刪除
  7. 簡單就是美麻,假日可以輕鬆啲,唔使咁辛苦又洗又切,我想問下妳地周日有無返下禮拜堂架,無乜嘢架,八卦下咋...。

    回覆刪除
  8. 我哋這裡有印尼蜜糖蕃薯,好甜,唔錯㗎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋無咁多呀,主要都係橙色嘅美國蕃薯,仲要唔係成日有

      刪除
  9. 係咪本地太凍種唔到番薯?

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該唔係,係唔流行,亦唔係傳統嘅主糧

      刪除
  10. Hi, Li J,
    荷蘭豆牛肉炒蛋,好煮意!
    我們天氣也回暖, 
    見到太陽, 好開心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我哋都有太陽,我今日終於可以做啲花園嘢啦

      刪除
  11. 炸蕃薯, 燴蕃薯, 我都鐘意.

    回覆刪除
    回覆
    1. 蕃薯糖水我都鍾意,呢個冬天食唔少呢

      刪除