我的網誌清單

2017年2月3日星期五

久違。藍天。

久違了嘅藍天,終於出現啦,仲有大太陽添!仲有成10度咁高呀!!


零下冰封,灰濛濛嘅生活,足足過咗幾星期。
初初係軟綿綿嘅白雪,後來變成冰。
某幾天,王子上班途中,見到「一地pk」,無論响行人路,或者電車站,都不斷見到有人pk,十分狼狽,但同時亦激發到,人類响共同遇到困難時嘅團結,就係同唔認識嘅陌生人互相扶持,一齊行,咁就唔會pk啦,呢個情景,真係好少見。
不過,依家先係二月,不久,應該又會再落雪,再進入冰河時代啦。。。

28 則留言:

  1. 我尋日呢度中午係16度, 暖得很

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好暖笠笠,咁有冇幾星期都係零下?

      刪除
  2. 新年又見晴天,好兆頭!
    香港天氣仍在陰霾中
    唔知幾時見藍天呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢排久不久都有藍天,但係就逐步開始凍返
      無呀,所以乜都唔使做,完全無氣氛㗎

      刪除
  3. 我地今日又係有藍天呀,不過你的靚好多

    回覆刪除
  4. 記得有一年冬季去哈爾濱,冰天雪地下要穿雪鞋,如果唔著就好易PK,那你嗰邊有人穿雪鞋嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 通常冬天嘅鞋,都有防跣功能,雪鞋就真係去行山果啲先會用到

      刪除
  5. 藍天出來, 三色貓有無出去玩啊?

    回覆刪除
  6. 藍天話要星期日先到我呢邊.

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 係呀,初頭會覺得靚,耐咗就會覺得腌悶

      刪除
  8. 行雪地,我非常留心和小心,因我第一次在北海道行冰地就pk!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係好易㗎,我有時冬天都會,今個冬天就未試過

      刪除
  9. 藍色天空,有少少白雲,好靚呢

    回覆刪除
  10. 有藍天白雲,心情都靚多多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,成日灰濛濛,個人都會冇乜活力

      刪除
  11. 咁跣真係要小心啲,有冇得賣防滑鞋?

    回覆刪除
    回覆
    1. 通常我哋啲冬天鞋已經有防跣功能,但係其實如果真係好冰,都係跣㗎

      刪除
  12. 回覆
    1. 我通常要王子拖住先敢行,因為我好易pk㗎

      刪除
  13. 你地o個邊真係唔係講玩﹗我地只係車位輕微冰封,所有道路都無事﹗
    大太陽當日我地出去散左個小步,肥仔已成面 sunburn,冬日的大太陽真係開心又要小心﹗

    回覆刪除