我的網誌清單

2017年1月27日星期五

代步

首先祝大家雞年行大運,身體健康,萬事勝意,心想事成!!

我哋,連續幾星期,都係處於冰封狀態。
有雪嘅日子,啲細路最開心。
每逢有大雪,就即刻出去玩。
而雪橇呢種代步工具就會出現,王子都話,呢個係佢其中一個美好嘅童年回憶。


平時雪橇都係用馬去拉,咁一般城市嘅百姓家就梗係無馬,咁家長就要扮馬啦。
家長只要响前面拖住,唔駛太用力,架雪橇已經可以向前行。
唔好以為純粹係為咗啲細路呀,鄰居曾經同我講,平時帶細路去幼兒園,佢已經好有拉牛上樹feel,明明係5分鐘路程,最後半粒鐘都未到,勁谷氣,我諗,好多人都有同感。。。
落雪就更甚,啲細路一定不停响度玩,用呢招,出入迅速好多,個細路又開心,大人又唔會失控發火,大家雙贏。

27 則留言:

  1. 恭喜發財!
    我呢邊冇落雪一排喇,但仲係凍。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋都成個禮拜冇落雪,但係啲積雪一直唔溶,係呢幾兩先開始溶少少咋

      刪除
  2. 祝福您閤府新春快樂。大吉大利。
    我就暫時都未見過大雪紛飛的浪漫場面,我祈待!

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 唔知養隻狗得唔得,有冇人會告虐畜?也祝你雞年吉祥如意,身體健康!

      刪除
    2. 我諗呢度唔得啦,肯定俾人鬧。。。

      刪除
  4. 恭喜發財!
    祝妳闔家
    事事順利!
    財源廣進!
    身體健康!

    回覆刪除
  5. 仲喺咁大雪,氣溫好低!
    有無封路呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又無,通常係山區嗰啲,封路機會大啲

      刪除
  6. 估唔到你個邊仲凍
    有無問街坊借架俾你同王子試下

    回覆刪除
    回覆
    1. 無呀,我驚我哋坐爆車,唔知點交代喎

      刪除
  7. 新年進步
    身體健康
    心想事成

    回覆刪除
  8. 金雞報喜, 新春愉快, 身體健康, 萬事如意!
    我個大仔好喜歡玩這個架. 😊

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗呢個真係逢細佬都啱,我屋企附近有個valley,啲細路好鐘意响個度碌落去㗎

      刪除
  9. 恭喜發財,祝你與王子萬事如意龍馬精神~~~王子知唔知咩係龍馬精神?wakakaka...
    拉雪橇當係親子遊戲都幾sweet^^
    出街驚唔驚跣?駛唔駛穿冰爪鞋?

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝!大家咁話!
      係囉,所以王子話係佢美好嘅童年回憶
      無用㗎,前幾日真係好跣,成街啲人都pk。。。

      刪除