我的網誌清單

2017年1月10日星期二

鄉村紫椰菜批

是日有啲勤力,又寫下飲飲食食嘅嘢先。
某次同王子行街,見到有鄉村紫椰菜批賣,但價格高昂,而且係凍嘅,最終都無買。
不久之前,超市嘅紫椰菜大減價,便想起不如自己動手整。
我今次整嘅批比較大,所以份量會多啲,你可以根據自己個批嘅大細,深淺作調整。
攪拌機內放入兩杯麵粉,一茶匙鹽,拌勻,放入兩隻蛋,攪拌至麵粉變成淡黃色。
再慢慢加入大約2/3杯橄欖油,攪拌至剛剛吸收就可以。


倒出,用手搓幾下成團就可以,如果太乾,可以加少少奶一齊搓。


我今次想健康啲,用橄欖油整。
但係用牛油其實會香啲,不過次序會有啲唔同,牛油要先放軟,再和麵粉攪拌,最後才加入蛋攪拌。
將麵糰放入雪櫃30分鐘。


取出,慢慢用手指壓在批模中,完成後放入雪櫃備用。


紫椰菜用攪拌機切碎。


椰菜始終係瘦物,要加啲煙肉粒先好食。


 用少少油,爆香煙肉粒。


加入紫椰菜,鹽,炒至紫椰菜變軟。


熄火,等1-2分鐘,加入500g酸忌廉,4-5湯匙麵粉,黑椒碎,拌勻。


將餡料放入批皮上。


放入已預熱180度焗爐,中下層焗一小時左右,如果批比較細,大約35-40分鐘已經足夠。
取出後等15分鐘,脫模。


趁熱食先好食,呢個批,因為用咗大量紫椰菜,係甜甜地嘅。
其實隔夜之後會仲好食同入味,只要用焗爐/微波爐翻熱就可以啦。


如果你有耐性,等耐啲先切,個批嘅餡料會結在一起,椰菜唔會跌出嚟,會美觀啲。
我家王子係無耐性嘅,一見有嘢出爐就好想切佢,佢話夠熱重要過靚喎。

24 則留言:

  1. 終於見返你整野食嘅 post ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢排真係冇乜心機寫整嘢食嘅post。。。好懶惰。。。

      刪除
  2. 椰菜肉卷就見得多,但椰菜批就真係第一次聽,謝謝分享啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係啲鄉下菜,以前交通唔方便,啲農夫唯有用自己出產到嘅整嘢食

      刪除
  3. 餡料好靚。 唔明點解你地賣椰菜會貴。我地的長期都賣平架,好少食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係呀,我係話個現成批賣得好貴
      不過我哋椰菜唔係長期都平,只係得當造時好平,依家已經比當造時貴咗好多,夏天嘅時候仲會好貴添

      刪除
  4. 如果見有細嘅紫椰菜賣要試試呢個先.

    回覆刪除
  5. 自己整健康啲無防腐劑

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,同埋無咁肥,正宗嘅批皮用好多牛油,好肥膩㗎

      刪除
  6. 這個我都想食, 好味道! 👍🏻

    回覆刪除