我的網誌清單

2017年1月15日星期日

侍寢

入冬以後,三色貓好多時唔可以响外面玩咁耐,留在室內嘅時間多咗,我發覺佢夜晚一個孤伶伶响客廳瞓梳化,顯得有點落寞。
於是有幾晚,以免騷擾王子,我嘗試搬到客房睡,三色貓就可以同我一齊瞓覺。
佢,當然開心到爆炸。
後來,王子提議,試下二人一貓一齊睡,發覺又冇乜問題喎,佢好乖好靜,冇乜騷擾我哋。
就這樣,貓之侍寢生涯就開始咗啦,不過,究竟係邊個侍邊個寢呢???
這天,剛剛換上新床單,三色貓响旁邊勁興奮,馬上跳上來試試。


有貓巧滿意,覺得巧舒服,立刻詐瞓。


但係又出動蛇喱眼睇下我响度做乜。


擺出個可愛萌樣,攞你命三千,等你冇得趕佢去瞓梳化。


真係巧舒服,啲羽絨好厚,軟淋淋,唔該唔好趕我走啦。。。


25 則留言:

  1. 好好笑啊!身為貓奴, 我知道開心到爆炸果個係你!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,一時時啦,如果佢唔扭計,都令我哋幾開心㗎

      刪除
  2. 回覆
    1. 哈哈,一時時啦,如果佢唔扭計,都令我哋幾開心㗎

      刪除
  3. 回覆
    1. 如果遇到愛惜佢嘅主人,真係一世無憂主子命

      刪除
  4. 呢隻貓很精伶!
    唔知佢會唔會瞓到成個身黐實你?

    回覆刪除
    回覆
    1. 會㗎,佢有時想同我哋親熱啲,就會黐實,貼著我哋

      刪除
  5. 心肝寶貝~點捨得趕你去瞓沙發呢^^

    回覆刪除
  6. 詐瞓,哈哈哈,好可愛呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢成日扮晒嘢㗎,其實暗地裡留意緊我哋一舉一動。。。

      刪除
  7. 多兩個人侍寢暖好多啦XXXD

    回覆刪除
  8. 猫猫可以同人一齊瞓會好開心架, 以前我隻猫仲未搬去奶奶度時都係同我哋瞓架.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我初頭有啲唔慣,但係又唔捨得佢一個孤伶伶。。。

      刪除