我的網誌清單

2017年1月7日星期六

苦悶

氣溫突然驟降,晚間跌到得零下十二度,日間最高都係得零下五度。
我哋城內已經算係暖,山區地方更甚,最低會跌到零下二十五度。
我家三色貓,終於頂唔住,完全出唔到街。
有好幾次,佢嘗試出去,但係實在太凍,响門口坐咗幾分鐘,就頂唔住,想返入屋。


平時玩慣嘅佢,被逼滯留屋內,個樣好苦悶啊。。。
因為太悶,但係又有太多精力,佢周屋走,又成日貓貓叫,顯得好不安。
王子見到佢咁,就責備佢,話佢自己唔肯出街但係響度嘈嘈閉。
大佬呀,佢細個咋,唔係蠢㗎,你估佢感覺唔到出面好凍㗎???你試下出去坐幾分鐘睇下點。。。
無計啦,呢啲冰天雪地天氣都仲要挨一陣,你件皮草又咁薄,忍下啦,貓公主。。。

32 則留言:

  1. 哈,你答咗我個問題了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢後來响個門口來來回回徘徊十幾次,終於鼓起勇氣出去,不過好快就返屋企啦

      刪除
  2. 回覆
    1. 係㗎,尤其係佢出開街,呢啲日子似坐監

      刪除
  3. 回覆
    1. 佢唔肯㗎,同埋因為佢會出街,如果唔小心拮住咗,佢又解唔開,又無人發現到佢,佢就會响度白白凍死。。。

      刪除
  4. 你屋企有無D貓玩具解解悶呀? 全日留在家又無野又真係幾悶架. 😝

    回覆刪除
    回覆
    1. 有㗎,但係始終唔夠出街hea咁過癮囉,尤其係佢出開街,呢啲日子似坐監

      刪除
  5. 回覆
    1. 佢都可以出去玩一陣嘅,但係就好快要返屋企囉

      刪除
  6. 叫王子同佢玩下, 放下電啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 有同佢玩㗎,但係始終唔夠出街hea咁過癮囉

      刪除
  7. 見到三色貓的肉球令我想起豬豬,豬豬的肉球一樣有黑色點點呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 好可愛啊,但係佢唔鍾意我掂㗎

      刪除
  8. 寒流襲歐,
    真喺好凍...-12°C
    仲-25°C 好恐伂😢😢

    回覆刪除
    回覆
    1. 後來山區仲去到零下三十幾添呀

      刪除
  9. 回暖返就可以去玩下啦

    回覆刪除
  10. 零下十二度點頂呀,好慘呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我哋通常好捨得裝置好啲嘅暖氣系統,同埋有啲人都會買定啲北歐嘅禦寒衣物

      刪除
  11. 回覆
    1. 係㗎,尤其係佢出開街,呢啲日子似坐監

      刪除
  12. 回覆
    1. 我諗如果淨係凍佢都ok,但係佢啲手手腳腳要插落啲雪度,應該幾難頂

      刪除
  13. 你隻三色貓好叻,好有個性,好可愛,太凍可以幫佢著衫呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝多謝。。。
      佢唔肯㗎,同埋因為佢會出街,如果唔小心拮住咗,佢又解唔開,又無人發現到佢,佢就會响度白白凍死。。。

      刪除
  14. 回覆
    1. 呢兩日會融雪,但係再過幾日又落,佢都有排忍啦,哈哈

      刪除
  15. 呢排天氣凍,CoCo都係咁,成日掛住瞓……

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢都瞓多咗,但係可能後生,始終係好多精力囉

      刪除