我的網誌清單

2017年2月23日星期四

自製新鮮烤麩

是日,打算自製新鮮烤麩。
我哋係無新鮮烤麩賣嘅,只有乾貨,好耐好耐之前買過一次,處理嘅時候已經覺得唔對路,好似洗碗用啲海綿,煮完之後試食,果然係洗碗海綿,口感好古怪,自此,無再買過。。。
新鮮烤麩其實唔難整。
首先準備一碗暖水,加入適量酵母,少少糖,攪拌之後等一陣。
另外準備麩質蛋白粉(vital wheat gluten)同一般中筋麵粉,我用嘅係100%純嘅麩質蛋白粉,如果你買嘅麩質蛋白粉唔係100%純,就要自行調高個比例。
我用嘅比例係8:2,即係320g麩質蛋白粉,對80g中筋麵粉。


將麵粉攪拌至均勻,慢慢加入酵母水,拌勻,再搓幾下,就會成為球狀。
跟住將佢放上焗爐紙上面,用另一隻大碗將佢蓋好,放响和暖嘅地方等佢發酵至兩倍,或者兩倍半大,就可以拎去蒸,中火大概蒸35-40分鐘,唔開蓋等15分鐘左右,就可以。


取出後等佢略為涼一點,就可以搣走張焗爐紙。


睇下,中心係咁樣嘅。


跟住可以將佢搣開一舊舊,就可以用,或者用嚟儲存。


今日我會用一半,屋企有羊腩,整咗烤麩羊腩一品煲,啲烤麩吸晒羊腩嘅香味同肉味,好正呀。


21 則留言:

  1. 烤麩蒸完外形似麵包, 新鮮烤麩係咩口感?
    我昨晚整左素脆鱔, 可能你會有興趣. 😉

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實真係同麵包做法差唔多,但係因為vital wheat gluten嘅緣故,佢嘅筋性好強,柔軟但係無一般麵包咁易碎
      素脆鱔我整過,不過要炸又要煮個甜嘅汁去燴,所以都好少整

      刪除
  2. 麩質蛋白粉唔覺香港在那有得買。看你自已做也不難

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔難呀,不過原材料真係要搵下先有

      刪除
  3. 回覆
    1. 我覺得係比較腍同好吸汁嘅麵筋,有啲似冰豆腐

      刪除
  4. 新鮮出爐食似唔似麵包的口感?睇樣就似喇

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔似㗎,佢嘅筋性好強,柔軟但係無一般麵包咁易碎,所以好啱用來炆

      刪除
  5. 似麵包,吸味吸汁似腐竹,烤麩在食肆吃過,小小一碟不便宜。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,烤麩唔平㗎,仲要去啲特別嘅食材店先有得賣

      刪除
  6. 羊腩正呀,加多多支竹<3<3,滿足。
    這裡百冇,唔哂諗自已做啦。

    回覆刪除
  7. 突然諗返以前大陸旅行食果種....

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,特別係蘇浙地方,好常見

      刪除