我的網誌清單

2016年12月15日星期四

強悍

開始進入嚴冬啦,某幾個星期,四周都係呢啲剪樹去雜草嘅工程,特別係路軌同公路旁邊,見得特別多。


一邊係響度剪樹。
唔好睇少呢啲工作呀,做得唔好,分分鐘影響到成個交通網絡嘅運作,整理得唔好,令架車出意外,大家就要响凍冰冰嘅天氣等接駁車。


我同王子都發現咗一樣嘢,係所有嘅工人,都係外地人,或者,呢個係我哋難民政策嘅主因??
另一樣呢,係男人堆中,主管其實係女人,德國人,主要係望住佢哋做,睇住佢哋無做錯,一見到做得唔啱,就會行埋去叫負責嘅人做返好,好有威嚴㗎。
突然諗起,呢類以男人為主嘅工種,由女人做主管,响香港應該好少見吧。
其實我心目中,德國女人响身體上同精神上,都幾強悍,好多時候,男人做到嘅,佢哋都做到,而且對於工種上嘅男女概念,會薄弱好多。
王子見狀便問我:咁,香港女人,強悍嗎???
哈哈,我諗,係另一方面嘅強悍。。。啩??


26 則留言:

  1. 老老實實, 如果有得揀,我寧願對住男老細

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我識啲香港女性個個都係咁講㗎

      刪除
  2. 男女可以互相配合就好了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我感覺嘅情況係,通常男女互相配合係好啲㗎

      刪除
  3. 通常媽媽都係全家最強悍嘅女人..haha

    回覆刪除
  4. 我呢邊又唔覺有人監工喎.
    仲有清潔工如果係外判嘅多數都係外地人做,政府嗰啲筍嘅清潔工就本地人霸晒嚟做.

    回覆刪除
    回覆
    1. 通常有危險性嗰啲都有監工,普通嗰啲,例如城市園藝,掃樹葉,嗰啲就冇囉
      外地人我通常見得最多係速遞,建築,裝修,清潔工,同埋車廠好多人手裝嵌,都係用外地人

      刪除
  5. 香港女人骨子裏強悍,不過,唔知王子明唔明

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我諗佢唔會明,佢一定會覺得好深奧

      刪除
  6. 我呢邊的女性也很強悍,多見她們用轆草機剷草就知……

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我覺得真係自細嘅教育好唔同,佢哋操作大型機器好熟手㗎

      刪除
  7. 唔見update, 以為你出左遊。 這些工種,各地方都係低技術人士負責啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢排好hea呀。。。
      我諗特別之處係,依家好多時係,成隊工作團隊中,一個土生土長嘅本地人都見唔到

      刪除
  8. 我反而會諗,啲外來的(難民)工人會唔會因為比個女人指指點點而心理唔平衡呢? XD
    話時話,今年嚴冬真係唔凍,好似秋天咁!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋市中心已經試過幾次難民示威,話政府做得唔夠,行過嘅德國人完全無人支持,望到唔望,淨係覺得厭惡,唔知佢會唔會因為呢件事落台呢??
      係呀,今年仲未算好凍,唔知聖誕會唔會好暖呢?

      刪除
    2. 落台就一定唔會啦, 總統已說唔好借 berlin的 attack blame politicians 的決定。其實老老實實道個歉,話當初無初步確定 asylum seekers的身份真係有疏忽,好難咩?明明在歐盟裡有犯罪紀錄都入到德國申請 asylum,仲叫人唔好怪責政府,日日聽住國內七國咁亂,真係好難。Merkel 佢仲想連任,連到就真係好嘢!我覺得好多德國人都係,敢怒不敢言,怕被誤為右翼,但其實同香港情況差唔多,我地都排外,主要都係資源不足同文化差異,但我地無歷史包袱,排得理直氣壯好多。

      刪除
    3. 王子就覺得,佢分分鐘有得連任,因為對手太弱喎

      刪除
  9. 香港男女平等,唔需要計較工作崗位性別,外國就唔太清楚,外勞全球各國都有推行,香港有35萬多傭工,幫助香港發展。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果同呢度比較,我覺得文職方面香港係男女平等㗎,但係如果係體力工作就唔算係,操作大型機械,做工頭之類,應該都冇乜女性。另外係香港外傭多之餘,唔會見到成個工作團隊都係外地人,點都有啲本地人,但係我哋已經成日有零本地人嘅狀況

      刪除
  10. 男女上司我都跟過,其實感覺上分別不太大,最緊要照住就ok....XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,你同王子嘅諗法係一樣㗎,但係我嘅認知裡面,香港女性通常係唔想要女上司㗎

      刪除
  11. 我識既外國女性朋友, 做木工都好叻架, 佢地話細個學校可以自由選上DT堂, 我記得小時學校女生只可以上家正堂.

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以大家背景唔同,真係好大分別,我識嗰啲又係咁,好多diy嘢都識㗎

      刪除
  12. 女人其實骨子裏都可以好強捍, 平時柔弱, 但有需要時都可以強捍的.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我成日聽人講,話女人個小宇宙,一發出來就威力無窮

      刪除