我的網誌清單

2016年12月26日星期一

Mittelalterlicher Adventsmarkt Stettenfels(3)

呢個地下購物中心,之前趕住睇節目冇行,依家行返。


記唔記得第一集開頭有牧羊人同一大群羊??
登登登登,佢哋啲製品響度啦,因為呢個地方有養羊,所以有羊毛製品賣。


我家王子好鍾意呢啲嘢,仲話啲羊毛拖鞋同襪好抵買。


呢個佢好想買比三色貓做聖誕禮物,不過真係貴咗啲囉。


呢個都多人買,係掛响條腰,用佢嚟買酒飲㗎。


呢檔係中世紀零食物語。


店主話係用乾果之類整嘅,不過個樣真係麻麻。


仲有手作番梘。


真係好多款,亦唔算貴。


細佬可以玩整番梘波,店主將番梘磨成絲,不斷用手搓下搓下,成為球狀,就係番梘波啦。


跟住出去睇下其他嘢。
呢檔都係中世紀嘢,呢個係古董吹風機。
雙手拉開。


在將佢合埋,就會吹出大風來。
經過高溫,中間啲原材料就會溶掉。


趁熱將溶液倒入模具,就會整成一啲小飾物。


小朋友可以參與一齊整。


天色比之前好咗少少。


望落山下都清晰好多。


人都開始多起來。


碌齡檔口真係超好生意,未停過呀。


呢個真係超低能,係小丑响度賣證書,比一歐佢,佢問你幾條低能問題,答啱就證明你確實係低能嘅,就有證書,都係志在令啲人笑囉。


睇下啲中世紀掃把先。


真係好環保,完全係天然材料整成。


呢個係城堡嘅中庭花園。


城堡嘅所有地方,基本上都用晒嚟做檔口。


呢個咁細嘅瞭望台都無晒,用咗嚟賣自家設計嘅玻璃飾物,不過我費事影lu。


其他地方都係賣啲自己製作同設計嘅物件。




又係時候睇表演,係細佬時段。


係木偶講故事,實在唔啱我同王子,啲細路就睇到好入神。


跟住輪到城堡巡遊。


呢個本來以為幾好,點知有啲失望,人太少啦,唔似巡遊囉。



跟住又係中世紀勁歌金曲,不過今次有現代鼓,啲音樂似蘇格蘭高地嗰啲。
本來晚上仲有營火會同火把雜技表現,但係我同王子都係費事等咁耐,返歸lu。


29 則留言:

  1. 我同王子剛好相反, 最怕羊毛野

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都唔鍾意㗎,所以唔會買,貴定平都唔識分

      刪除
  2. 真係有好多嘢睇….
    突然想起,這個地下購物地方會唔會係以前的防空洞?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估係放糧食同比啲牲畜休息㗎

      刪除
  3. 畀一歐嘅已經係低能,唔使證書啦.哈哈哈.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我當時都係咁諗,都係買個開心啦

      刪除
  4. 墟市咁又有嘢賣又有嘢食,好熱鬧聖誕市集,羊毛由牧人自作製品,一條龍都幾好但好似無乜聖誕原素,有少少偏辟,唔喺附近住,都唔知點樣知道有哩個市集。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我之前睇過報導,話其實呢啲先係真正嘅聖誕市集,依家响大城市嗰啲反而係多咗商業元素,其實有啲似農曆年嘅花市,一路一路變緊,同原先花市嘅雛形相差好遠
      呢個真係唔係比遊客去嘅聖誕市集,主要係比本地人玩,要做啲資料搜集先會知

      刪除
  5. 中世紀掃把可以掃花園樹葉,又可扮Harry Potter....XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗起女巫呀,因為我哋呢度中世紀其實有好多㗎

      刪除
  6. 結果幸福三色貓有甚麼聖誕禮物? XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 本來我想買棵貓樹比佢冬天玩,但係王子話佢有得出街玩,應該會唔吼棵貓樹,後來我睇咗幾樣玩具王子都話麻麻,最後就決定俾佢食雙倍零食,同雙倍按摩囉,佢好多零食㗎,有十幾種唔同口味㗎

      刪除
  7. 我喜歡羊毛拖鞋,但香港可穿的時不多!咭咭!

    回覆刪除
  8. 這個地方有節目睇, 有野玩, 有野食, 行程豐富.

    回覆刪除
  9. 呢個市集有得睇食玩買,好正呀!好想買嗰d羊毛手套!
    古董吹風機現代都好有用, 用嚟bbq!hahaha

    回覆刪除
    回覆
    1. BBQ!!我當時都係咁諗,覺得咁樣透爐好慳水慳力!!果然大家都係為食友。。。

      刪除
  10. 回覆
    1. 真係整得靚,而且味道幾天然,感覺上好過市面上啲番梘專門店嘅出品

      刪除
  11. 我想話你呢個中古盛會真係好正!!
    仲有祝你地一家三口新年快樂!!日日有食神!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 新年快樂!!
      呢個正呀,有機會可以留意吓你果邊,應該都有類似㗎

      刪除
  12. Happy new year! 身體健康, 幸福滿滿! 💗

    回覆刪除