我的網誌清單

2016年12月11日星期日

創造

某日睇報道,講給每年唔同嘅機構,都會為社會創造新嘅就業機會。
創造,並不是指請人,加職位,係指創造新嘅工種,幫助有需要嘅人仕。
是日經過其中一個,由教會負責嘅項目,又介紹吓。


係响較大嘅車站旁邊,興建單車服務站。
呢邊嘅人好流行踩單車返工,又或者會踩一段,再搭一段車,一來可以運動吓,二來可以減低塞車,三來環保,四來慳車費,好處都唔少,我家王子就係擁躉之一。
所以差唔多每一個車站旁邊,都有簡單嘅泊車設備。
但係呢,偷單車係我哋一個好大嘅問題,洋人好多時買嘅單車都係靚貨,價錢可以買架車,放喺街,真係好難唔俾人偷,所以我家王子,永遠唔肯將佢心愛嘅兩架烈火戰車泊响街。


呢個單車服務站,就會提供俾你泊單車,順便幫看著嘅服務,另外仲有單車維修同租單車服務。
有無客??有㗎,仲唔少添。。。

25 則留言:

  1. 我呢度都有喎,係啲幫助人再就業嘅機構開㗎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋各式各樣嘅機構,教會都有參與,話有唔同新工種㗎,不過我暫時淨係見過呢種

      刪除
  2. 我都有街坊踩單車去火車站, 再出城返工

    回覆刪除
    回覆
    1. 王子住郊區啲同事好多時都係咁,接駁巴士真係太疏落啦

      刪除
  3. 回覆
    1. 我諗佢好多set-up cost都有人贊助,同埋教會好有錢㗎

      刪除
  4. 回覆
    1. 我未睇過價目表呀,但係應該係合理嘅,見佢唔少客㗎

      刪除
  5. 「創造新嘅工種,幫助有需要嘅人仕。」很有意義!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗令到整體個社會風氣好啲,有希望啲,都好重要

      刪除
  6. 喺唔錯...又可以幫人,又可以創造就業,一舉二得,但咁好嘅生意,咁咪好多機構想做。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實啲機構同教會好有錢㗎,我諗呢啲佢哋當係碎銀㗎咋

      刪除
  7. 貴單車一定唔捨得拍街.....
    公司會唔會有地方沖涼?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,真係唔掂,我識幾個新車落地走去泊街,兩個月內都偷咗,鄰居連泊响自己屋企門口都俾人偷,幾千歐㗎
      王子公司有地方沖涼,按摩,瞓覺,仲有遊戲室㗎,仲有免費泊車同泊單車添

      刪除
    2. 這樣的公司實在太棒了^^
      我都係泊屋企樓下,所以都唔敢買太貴車,求其踩得就算,殘舊啲無人會吼wakakaka....

      刪除
  8. 幾好喎, 創造呢個工種係雙嬴, 可以互惠互利!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都算係,而且社會風氣會好咗,希望感重咗

      刪除
  9. 以前肥仔住過三個月的職業服康醫院都有一門叫單車維修的訓練,我以為學滿師只有單車舖呢條出路,但原來呢種寄存處都有維修服務!既環保又創造就業,正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋本地有個單車會都有搞慈善活動,叫啲人去學修理單車,學識之餘,可以幫手修理啲舊單車,然後寄去俾第三國家有需要嘅人

      刪除