我的網誌清單

2016年12月17日星期六

謎底

我同王子,心裡一直有個謎,其實都有blog友問過,究竟三色貓仲有冇返去以前主人度??


最近,謎底終於解開啦。
佢嘅前主人,一直都無聯絡我哋,所以我哋一直都係估,佢冇再返去,而佢哋一家,已經逐漸將佢遺忘。
直到上星期,男主人打電話嚟,剛巧王子開會聽唔到,後來我哋估,可能佢哋想將三色貓轉名比我哋。
實情原來係,三色貓一直都有返去探佢哋,大約每兩日就會返去食下嘢,玩一陣先走。
直到最近兩星期,佢開始無出現,女主人開始擔心,擔心佢俾壞人捉咗,又擔心佢遇到意外,男主人見狀,就打來問吓。
當佢知道三色貓一切安好時,即刻呼出一口氣,顯得好開心,放下心頭大石。
其實我心裡暗暗覺得,三色貓除咗我哋兩家人,應該仲有其他家庭照顧緊佢。
呢隻小鬼,單憑佢呢副sweet爆嘅模樣,響出面絕對可以左右逢源。
原來佢仲幾有良心,無完全忘記前主人,話晒佢哋一家,都係佢救命恩人嚟㗎。。。

31 則留言:

  1. 回覆
    1. 分分鐘三四五六頭住家,仲有私竇呢

      刪除
  2. 我隔離屋其中一隻貓子,我也知牠有幾處住家,原因之一是要搵食,牠家主人頗窮但卻養了四貓一狗!

    回覆刪除
    回覆
    1. 貓真係咁㗎,如果放佢出去,就算唔係為揾食,遇到啱佢心水,佢係會搵多頭住家㗎

      刪除
  3. 多頭住家多的伙食,又多的人關愛,我都想做貓囉!

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 我覺得佢有,不過又唔係我啲鄰居,有時唔知佢去咗邊

      刪除
  5. 我鄰居隻貓咪都係有幾頭住家.

    回覆刪除
  6. 有幾頭住家,真花心呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢哋真係咁囉,遇到好,鍾意嘅人類,又覺得個環境啱,就搵多頭住家

      刪除
  7. 回覆
    1. 我發覺貓都係有呢個特性,王子話佢以前養嘅貓,隻隻都係咁㗎

      刪除
  8. 回覆
    1. 經常有人keep住愛錫佢,又有唔同正嘢食,邊個屋企張床舒服就去邊度瞓覺,仲要唔駛埋單!!

      刪除
  9. 你估有幾頭住家左瞞右瞞咁容易㗎?!hahah..

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢上次响我屋企見到前主人,個樣勁驚訝,好搞笑㗎

      刪除
  10. 我以前養的貓女只留在自己家!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都有貓係咁,我見分析話係遇過壞人,好難相信其他陌生人,或者係天性好容易驚慌,我都聽過有啲連主人放佢出去玩,都唔肯

      刪除
  11. 動物專家話...貓狗最大分別
    貓喺會教導人照顧佢地,而狗喺由人教導佢地幫人做嘢,一睇就知何者識偷雞啲😊😊

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢真係嚟享受㗎,不過以貓嚟講,佢享受得來,又無好串好囂張嘅樣,王子試過有隻貓,服侍完佢,佢係串串貢㗎

      刪除
  12. 三色猫好勁呀, 幾頭住家都雇得掂. :-D

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢每日都出去巡吓㗎,我估佢都有順便去另外啲住家睇住個地盤囉

      刪除