我的網誌清單

2015年12月11日星期五

敗物篇之去臭味鋼蛋

休blog期間,除了外遊,帶人去濕平是我重要任務之一。
據說,去味鋼蛋係依家非常流行嘅伴手禮,極受親朋戚友嘅歡迎。。
甚至我去到outlet,售貨員都同我講,中國人好鍾意買呢隻蛋㗎,次次都大手買入。
我大概太少買廚房嘢,又後知後覺,真係唔知喎。



上網睇番,台灣好似好耐之前已經有人買,香港我就唔清楚啦。
淨係知香港好似冇得賣,所以呢隻蛋,啲人會趁响德國旅遊嘅時候大手咁買,旅行團亦會推介團友買。


咁呢隻蛋有乜用呢?售貨員話,隻蛋可以去除手上嘅臭味,特別適合用嚟去魚腥味,蒜頭味同洋蔥味。

原理係乜佢就唔知喇,只知係同個物料有關。

用法係,開著水喉,唔使用番梘,洗手液嗰啲,雙手搓隻蛋一陣,隻手好大味就搓耐啲啲,一般嚟講,十幾秒左右啲味就會冇晒。

售貨員講完,我同王子都好有興趣要一隻喎,因為我實在怕切完蒜頭洋蔥後,隻手成晚一陣味!

返屋企,煮飯時,特登用手搓啲蒜頭,再用隻蛋清潔,真係work喎。


不過售貨員溫馨提示,呢隻蛋只能去味,要去油,消毒,殺菌等等,要另加清潔劑㗎。
除左呢隻牌子,單人牌都有出類似產品,不過係祖國產嘅,價錢平好多 ,有機會我會買隻比較吓。

隻蛋細細,幾輕身,價錢又唔貴,最緊要係實用,確實係唔錯嘅伴手禮。

20 則留言:

  1. 我細個時(好多好多年前)媽媽都有一隻,比你這隻長身一點。我記得用來洗手的確可以去蒜味或魚味,但用後總覺得隻手有一'陣'金屬味,好似鐵銹咁味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,鐵銹味我見網上都有人咁講,不過好似好多年前先有,依家改良咗,好似冇咗呢個問題啦

      刪除
  2. 我聽過有人掃這個網蛋喎。我鍾意佢地個peeler, 真係好好用,我成日入貨做伴手禮架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我屋企都係用佢哋嘅peeler,價錢仲好平,佢哋啲刀都係好好用,好鋒利㗎

      刪除
  3. HK N年前有得賣㗎(唔係呢個牌子),十蚊店貨式我都買過但係唔work嘅。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢隻work㗎,而且唔使用咁多番梘洗手

      刪除
  4. 我初時以為係放入鞋裏面嘅除臭劑,原來係咁方便嘅「玩具」,我都係第一次知道!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個好實用呀,隻手唔再臭,又可以用少啲洗手液,無咁傷

      刪除
  5. 我以前都買個類似的,不過用左冇幾耐就掉左.

    回覆刪除
  6. 這個好特別啊, 我都好怕切完洋蔥既味.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係,我好怕自己對手成晚一陣味

      刪除
  7. 好新奇的出奇蛋﹗不過用我姪女的話︰食完飯仍聞到 (媽媽) 手上有菜香,感覺好幸福。我覺得講得幾o岩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,啲味响自己度又唔同睇法架啦,我好怕自己對手成晚一陣味,重要係洋蔥,蒜頭嗰啲,周身唔聚財咁架

      刪除
  8. 又幾神奇喎
    不用清潔劑夠環保

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,而且無咁傷皮膚,其實就算用咗清潔劑,啲臭味都唔走㗎

      刪除