我的網誌清單

2015年12月22日星期二

Lucca

離開五漁村,我們向南走,去Toscana。
第一站,係Lucca,可惜,落大雨。


黑氣終於降臨啦。
王子經常笑我係相機黑仔,每一次外遊,我嘅相機都有唔同事故,百發百中㗎。
所以,我被逼要帶著兩部相機外遊。


今次係,去到Lucca,部機突然間開唔到 !
以為因為濕氣重,等一陣會開得返,點知等極都開唔返,唯有返德國整啦。
王子睇番用家評語,話呢個情況唔常見,於是,佢更加覺得,我係相機黑仔之霸。。。嗚嗚嗚。。。
好彩有後備相機,不過用唔慣囉,相嘅質素都無咁好。


其實呢個古鎮好靚,如果唔係落大雨,相機又壞埋,應該好好行。


佢既圓形廣場,好可愛呀。




仲有呢個塔上樹,都係地標。




仲有好多無影,因為天氣太差啦,只好縮短行程。

20 則留言:

  1. 回覆
    1. 因為落雨呀,其實有好多遊客,主要係歐洲人,不過都去晒避雨囉

      刪除
  2. 有時用手機影相仲方便啦,咁就未必連手機都變成黑仔…嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都諗過用手機,不過質素真係接受唔到,而且我怕一次過冇晒兩樣嘢呀

      刪除
  3. 回覆
    1. 係呀,天然石+Terra cotta做建築材料,真係佢哋嘅特色

      刪除
  4. 2000年是我人生第二次出門到泰國五天旅行,第三天遇上你的情況,立刻在當地買了一部用一次即棄相機,但影的相質素很差!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就係次次都臨急臨忙趕住買部新機,而我去啲地方有時又落後,唔係咁多選擇之餘,特別貴。。。

      刪除
  5. 我都係用手機影咋, 人懶呢

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 日光之下好啲,室內或者暗啲嘅話,就影得好差啦

      刪除
  7. 個圓形廣場會唔會睇到人頭暈暈㗎?哈哈~(^_-)

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔會啦,不過圓碌碌嘅廣場少見的,好可愛呢

      刪除
  8. 王子負責影咪唔怕壞機囉.

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢啲攝影風格唔啱我用嚟寫blog㗎

      刪除
  9. 塔上樹好得意
    圓形廣場係咪會有市集?
    依家如果連埋手機計,我都算叫做帶兩架相機嘅^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢係每星期都有市集㗎,不過唔知係咪响圓形廣場喎
      我被迫咋,我其實唔鍾意拎咁多嘢㗎

      刪除