我的網誌清單

2015年12月8日星期二

歸隊

休blog一段時間,大家好嗎?
呢段時間實在太忙啦,皆因有訪客到兼一起外遊,要全程照顧他們。
外遊blog,會慢慢update。。。



外遊嘅第一站,係途經嘅瑞士,湖光山色加雪山,靚靚呢。。。


23 則留言:

  1. 回覆
    1. 主要係同行者需要比較多嘅照顧,所以突然變得好忙,玩都係其次呀。。。

      刪除
  2. 原來去左玩 :D 瑞士的湖光山色真係好靚﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 主要係同行者需要比較多嘅照顧,所以突然變得好忙,玩都係其次呀。。。
      雖然今次行highway,不過都有啲靚景睇喎

      刪除
  3. 回覆
    1. 唔知你去過未呢??今日出一篇。

      刪除
  4. 我都估你一是去旅遊,一是搬新屋太忙。歡迎回歸。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢兩個都係原因之一呀,不過主要係同行者需要比較多嘅照顧,所以冇晒時間囉

      刪除
  5. 我估是搬新屋太忙。很掛念你,歡迎回歸。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個都係原因之一呀,不過主要係同行者需要比較多嘅照顧,所以冇晒時間囉

      刪除
  6. 我都係早你少少回歸, 我以為你係因為搬屋啦!等睇你既遊記!

    回覆刪除
    回覆
    1. 幾個因素加埋,突然變得好忙呀,今日會出一篇遊記。

      刪除
  7. 給妳掌聲歡迎!
    好平靜的湖水啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝愛Shi家庭!
      今次行highway,不過都有啲靚景睇喎

      刪除
  8. 我真係好掛住妳呀^^,最初以為妳唔再玩blogspot添,原來去左玩,期待妳的外遊文章同食譜呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Elaine!
      幾個因素加埋,突然變得好忙呀,今日會出一篇遊記㗎。

      刪除
  9. 我都估你去左外遊, 快D寫下遊記啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 幾個因素加埋,突然變得好忙呀,今日會出一篇遊記㗎。

      刪除