我的網誌清單

2015年12月21日星期一

Levanto

雖然好多人會揀La Spezia落腳,再入五漁村。
我唔多想住城市,反而想住海邊小鎮,於是住咗响Levanto。
嚟到之後,我同王子都覺得,呢個決定做得好好。
呢個小鎮,真係好舒服,好悠閒,超市,咖啡店,雪糕店乜都齊,好方便。


呢個小鎮本身都幾靚,氣氛好好,經常見到居民散步,吹水閒聊,飲下咖啡飲下酒。



呢度嘅海好靚,值得一提,呢度海邊可以見到日落時,太陽沉落海中,遇上天氣好,唔好錯過呀。

黃昏時間,燈光昏黃,氣氛又會唔同咗。



小鎮風情,就是這樣啦。






到意大利,特別鍾意睇佢哋嘅麵包店,總覺得好精緻,好溫暖。


22 則留言:

  1. 回覆
    1. 都唔算好多,佢話屋企平時啲仲好,又平又熱辣辣喎

      刪除
  2. 我嗰兩日就喺住市區,再坐火車入五漁村,我都想住下小鎮
    但相信旅行團人數多,無可能入住小鎮。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,始終市區先有大酒店,可以招呼旅行團,呢度都主要係旅館同民宿

      刪除
  3. 我都住喺啲小鎮,但氣氛就…一入黑便烏燈黑火,幸好還有個海灘可以黃昏或早上行下!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能你果度係純民居,所以一入黑就比較靜?!

      刪除
  4. 回覆
    1. 呢度無乜大景點,但就係有自己嘅魅力,俾人好舒服嘅感覺

      刪除
  5. 我地 2013年去都有停 Levanto,的確好靚好悠閒,最鐘意當地的小店 (家庭用品店好多得意野睇),不過我地只留了幾個鐘,好深印像係泊車唔平啊﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,呢度真係有一定嘅魅力,令人覺得好舒服。
      家庭用品店仲响度呀,仲係咁多嘢賣呀。
      我哋住宿有俾泊車證我哋,所以慳返唔少呀

      刪除
  6. 真係好靚好舒服!肯家好唔捨得走!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度真係幾好,就算長處都覺得係好地方。

      刪除
  7. 平時我都好鐘意周圍睇d麵包店

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都鍾意睇,睇下有啲乜嘢特別嘅產品

      刪除
  8. 冬至快樂, 地方好有清靜, 我老公細個都住海邊, 日後我地退休, 都想選這些地方住呢. ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你!大家咁話!
      我依家住內陸,更加會覺得住海邊正,又多海鮮食。
      不過聽本地人講,佢哋啲屋殘得好快,成日要整,濕氣又好重喎。。。

      刪除
  9. 地方企理又寧靜,舒服啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,啲人都好友善,而且算一應俱全

      刪除
  10. 回覆
    1. 呢度好舒服,真係一個好好嘅落腳點

      刪除