我的網誌清單

2015年12月13日星期日

先敬羅衣後敬人

休blog前,有次去貴價超市,見到好多靚靚聖誕包裝,又影影。
先敬羅衣後敬人,聖誕嘢都係,唔包到靚一靚,好難叫人買。


呢個係我覺得今年見過最靚嘅Advent calendar,行過人人都望望。


裡面有14罐汽水同10個聖誕驚喜。


不過Advent calendar,主流都係朱古力啦。






呢個可以diy,自己砌。


都有啲包裝係高貴啲嘅。


仲有呢個堡壘塔型都幾靚。






有啲送公仔。


呢個食完仲可以用來掛聖誕樹。



啤酒部都好多靚包裝。


呢個送袋。


唔鍾意袋,可以揀啤酒杯。


呢個係我覺得全場至醜樣嘅贈品。。。






聖誕杯都幾靚。


送裝冰嘅箱,都算實用。


聖誕啤酒,唔知啲味係咪一樣呢???






呢個Advent calendar,最大個,裡面有24種啤酒。





唔知你鐘意邊種包裝呢?

21 則留言:

  1. 我鐘意星星個果, 食完可以掛聖誕樹, 實用D, 又環保. ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個都幾受歡迎架,年年都好早賣晒

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀,我哋越貴嘅超市,越多靚聖誕包裝睇。

      刪除
  3. 我這邊聖誕氣氛不濃厚,可能是夏天關係吧,但是,每個人都會很留意那boxing day 的大特賣啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我都等緊大特賣呀,不過要新年後先有

      刪除
  4. 花多眼亂,都係...要個公仔啦…

    回覆刪除
  5. 聖誕節依家就喺包裝節,
    無論商場氣氛,禮品,食物,同人衣飾,
    德國人最重視的節日,一定有各式各樣節目。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度啲人好緊張買定聖誕大餐要食嘅,棵樹同禮物都好重要,都有唔少人要特登去買衫過聖誕同新年㗎

      刪除
  6. 聖誕節依家就喺包裝節,
    無論商場氣氛,禮品,食物,同人衣飾,
    德國人最重視的節日,一定有各式各樣節目。

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 周圍都係聖誕氣氛,唯一無聖誕氣氛嘅係天氣,今年好暖呀

      刪除
  8. 好眼花呀睇到!如果身在當中可能會比d氣氛影響到買野買到破產..haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有受可樂個包裝影響,不過忍到手囉

      刪除