我的網誌清單

2015年12月18日星期五

La Spezia - 閒逛篇

行完街巿,又係時候行吓個城市啦。
La Spezia景點唔多,不過因為好近五漁村,好多人會揀嚟呢度落腳,再入村。


佢個碼頭好大,分唔同區,有啲泊郵輪,有啲泊遊艇,仲有一部份係泊軍艦嘅。



呢度幾靚架,行吓都幾舒服。


碼頭嘅水好清,會見到唔少魚群。





軍艦果邊要行出啲先見到,同行者想飲咖啡,咁又唔行,返市中心飲咖啡啦。



市中心有幾條商業街,都唔少鋪頭,不過因為時間仲早,好多都未開。




呢度每星期五仲會有一次服飾市場,有好多米蘭嘅貨尾响度賣,咁啱我都係星期五去,真係好多本地人響度尋寶,有興趣可以夾下時間去睇睇。

13 則留言:

  1. 呵呵!諗起銅鑼灣避風塘!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係有啲似㗎,不過呢度大好多,亦冇高樓大廈響附近

      刪除
  2. 回覆
    1. 我無呀,我本身唔想買嘢,但同行者好高興,佢哋買到好多心水嘢,價錢確係好超值

      刪除
  3. 回覆
    1. 我見到都嘩一聲,真係好多遊艇呀

      刪除
  4. 尾二個張梯級又長又直,行上去真係辛苦又要特別小心,住喺上面…好慘!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我都係怕呢啲,就算有靚景,我都唔想住

      刪除
  5. 咁多遊艇應該好多有錢人住喱度

    回覆刪除
    回覆
    1. 我懷疑佢哋有渡假別墅+遊艇响度,夏天先嚟

      刪除