我的網誌清單

2015年12月20日星期日

紫菜火雞丸米套餐

終於等到免治火雞肉大減價啦,一次過整咗好多紫菜火雞丸存倉 。
好耐冇食粉麵套餐,今日食番餐先。


是日精選:紫菜火雞丸米,配自家有機芫茜。


雖然係冬天,但係小菜園一樣有菜出產,芫茜生得好勁之餘,Kale都唔弱。
Kale今日又有得食,配蠔油。


23 則留言:

  1. 珍寶火雞丸嗎? 哈哈, 好似好大粒咁;p

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我鍾意珍寶丸㗎,總係覺得好食啲咁。。。

      刪除
  2. 回覆
    1. 如果啱啱整咗丸丸會有肉湯淨低,啲肉湯好濃味,我唔會浪費,會用佢溝水整湯底,如果用唔晒,可以將佢制冰,當上湯咁用。
      用晒肉湯之後,可以滾啲丸丸一陣,因為係真材實料,佢嘅肉味會好濃,啲湯會變咗有肉味,再加啲鹽同豉油,個湯底已經好夠味。

      刪除
  3. 自己種的Kale係咪口感嫩D。我有時買到的好老,好硬呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得主要係品種呀,我種咗兩隻,都係一隻硬,一隻軟,Red Russian軟啲好食啲呀

      刪除
  4. 火雞大隻,整出來的火雞丸也很大粒喎…
    正,我冇諗過有火雞丸這樣的食物!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,邊關事喎。。。
      依家話唔好食咁多紅肉嘛,所以要諗啲方法改造啲有益嘅食材囉

      刪除
  5. 今年在酒店自助餐吃過火雞應節,我諗火雞丸一定好吃過火雞!

    回覆刪除
    回覆
    1. 火雞丸好食呀,好彈牙,反而聖誕火雞,我暫時仲未試過唔鞋嘅呢

      刪除
  6. 我以前都整過雞丸,不過袁生話口感鞋喎,所以自此冇整過喇,請問雞丸點整先會好味呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以睇下呢個post呀
      http://homemade-blog.blogspot.de/2015/10/blog-post_6.html

      刪除
  7. 回覆
    1. 依家會漸漸食少啲紅肉,火雞丸係最近嘅新產品呀

      刪除
  8. 回覆
    1. 好彈牙,而且又係白肉,所以依家無再整豬肉丸啦

      刪除
  9. 回覆
    1. 呢個用嚟整「快餐」,真係好方便㗎,所以我次次都要整夠存倉

      刪除