我的網誌清單

2015年12月10日星期四

Manarola

因為National Geographic嘅一張相,令到Manarola成為五條漁村中,最出名嘅一條。


呢度超多大陸同台灣團,撞口撞面都係。
他們跟我們說,因為趕時間,五條漁村中,只夠時間去呢條,嚟呢度,都係因為張相。


五條漁村中,呢條亦係最易行。
沿著呢條路一直行,會去到公園。


在路上一直行,你會一直回頭望,因為最美麗的,正在你身後。


真係幾靚㗎。


其實日落同晚上,呢度會出現截然不同嘅美。
夜晚個景都好靚,有興趣可以goggle吓。


漁村居民悠悠閒閒,做下小生意,吹下水又一日。


呢度有間意大利雪糕(响大街)好好食,好多新奇口味,同行嘅都讚,有興趣可以試試。

20 則留言:

  1. 第二張相, 好有粵語長片舊樓 feel

    回覆刪除
  2. 其實都有些少香港漁村感覺.

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能漁村都係咁,呢度確實唔似一般嘅歐洲名勝

      刪除
  3. 回覆
    1. 係呀,其實實景仲靚,不過我無乜攝影技術。。。

      刪除
  4. 雖然景象不同,但我會想到塔門、坪州和大澳等地方……

    回覆刪除
    回覆
    1. 企響漁村入面時,我諗起長洲,遠睇就唔似囉

      刪除
  5. 回覆
    1. 我哋一路行,啲旅行團都係不斷提住張相,傳媒能力真係好大呀!

      刪除
  6. 回覆
    1. 有另一種靚,同一般歐洲嘅華麗名勝好唔一樣呢

      刪除
  7. 回覆
    1. 有機會可以plan吓,呢度好多歐洲家長帶小朋友嚟過暑假㗎

      刪除
  8. 喺行仔影唔覺有乜特別。但係山崖山嘅魚村又幾靚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度係要遠眺先靚㗎,近睇唔算太特別

      刪除
  9. 我地前幾年也去了 Liguria,由 Portofino 遊到 La Spezia,就係無去 Cinque Terre,正係因為怕佢的名氣所帶來的人流,又唔可以自駕入村。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋係淡季去就冇乜人,不過呢度旺季真係超多人,住宿要早啲book定先得,呢度用火車入村其實都好方便,揸車就真係唔得啦

      刪除