我的網誌清單

2015年12月17日星期四

La Spezia - 街市篇

漁村附近,最大嘅城市,係La Spezia。
知大家愛行本地街市,今日嚟個街市篇。




呢個街市設計幾好,有蓋但又可以通風,太熱唔怕焗,落雨唔怕濕。


 好多好多新鮮蔬菜。



有一區專賣醃製貨。


洋鹹魚,沿海地方必有此物。


風腸,芝士,橄欖油,意大利唔少得啦。


邊樣啱食?


呢種蔥我哋冇,呢度反而成日見到。


呢檔淨係賣菌,睇下啲牛肝菌幾新鮮!


呢個貌似廁紙嘅沙律菜,我好似未見過。


海鮮檔唔少得啦。




對於我呢啲唔多見新鮮海鮮嘅人,呢度何其天堂呀!

20 則留言:

  1. 無論去到邊度旅行, 我都覺得逛街市是必備節目啊.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係架,即使個街市污糟我都會照行,睇吓見唔見到新奇嘢

      刪除
  2. 咁多不同食物,所以我話歐洲只有兩處最識食,意大利第一,法國我才話佢第二,而德國第三啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果比我揀,我會揀意大利同西班牙做雙冠軍呀

      刪除
  3. 新鮮海鮮真係要睇多幾眼.唔想走。

    回覆刪除
    回覆
    1. 返屋企真係無呢啲情景,我諗你度都係咁

      刪除
  4. 回覆
    1. 係呀,呢度唔算細㗎,幾多得意嘢睇

      刪除
  5. 地方乾淨整潔,仲有好多野賣呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個街市多嘢賣呀,特別係海鮮同蔬果,唔錯唔錯

      刪除
  6. 食材好新鮮啊, 地方又乾淨.

    回覆刪除
    回覆
    1. 意大利啲食材都係靚同新鮮,好羨慕呢

      刪除
  7. 回覆
    1. 冇呀,本來想買海鮮,但又唔想買咗要返住處再出返嚟,最後無買囉

      刪除
  8. 街市又大又乾淨,好行呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度雖然係本地人嘅街市,但係都好啱遊客睇呀

      刪除
  9. 逛南歐的街市的確勁開心﹗尤其行海鮮檔同 Salami & Cheese檔 :D 圖中那隻 Caciocavallo 芝士,係我地的至愛﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,最多嘢睇,而且通常都好好食!

      刪除