我的網誌清單

2015年11月13日星期五

魚躍在花見

是日晚餐,用魚躍在花見做主題。
頭盤係花花沙律。
小菜園嘅花花同沙律菜生得好茂盛,配合新買嘅Styrian Pumpkin Seed Oil, 做個靚靚沙律。
值得一提,支油品質好好,真係靚貨,香氣好突出,用來做沙律一流呀。


主菜係酥炸地中海小鯷魚。


是日嘅酥炸小鯷魚,用冰凍刁草酸忌廉伴食,一冷一熱。


色彩繽紛全家福。


魚躍,魚躍龍門;花見,賞花之時。
魚躍在花見,花開之時,成功在望嘅好兆頭。

32 則留言:

  1. 你有劏小鯷魚?還是已經處理好? 我地連頭連肚一齊食,無劏架。

    回覆刪除
  2. 支油用嚟焗蛋糕,炒蛋都好食㗎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 支油好香呀,包裝話可以用來伴甜品食添

      刪除
  3. 好靚啊! 有主題又有心思, 睇見都想食啊! ^^

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 我不能常吃炸物呢,我好易上火架

      刪除
  5. 真係一個好名 :)
    Pumpkin Seed Oil 一定好有果仁香 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 支油嘅香氣同顏色好特別,雖然有啲貴,不過值得一試架

      刪除
  6. 這陣子歐洲有點亂,你們住大城要一切小心啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Holly,我哋度真係多咗警察巡邏呀

      刪除
  7. 回覆
    1. 食得架,我鍾意種呢種食得嘅花,好好用

      刪除
  8. 紫色花仔好靚呀!好賞心悅目!酥炸魚仔睇得出炸得好鬆化!!你地有無食d花架??

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋有食架,不過王子麻麻橙色果隻,因為花香太重喎

      刪除
  9. 嘩~賣相好靚!D魚炸得好均「暈」!

    回覆刪除
  10. 回覆
    1. 一切安好丫,只係分身不暇,要休下blog囉

      刪除
  11. 回覆
    1. 一切安好丫,只係分身不暇,要休下blog囉

      刪除
  12. 真係好耐無見你update啦,感覺有D唔尋常,希望一切安好啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一切安好丫,只係分身不暇,要休下blog囉

      刪除