我的網誌清單

2015年11月4日星期三

酥炸素蠔餅

今日好豐富呀,一素一葷。


葷嘅係泰式青口粉絲沙律,酸酸辣辣。


主菜係酥炸素蠔餅。
小時候,好鍾意食呢個餸,覺得好奇妙,明明係素,但又會有蠔味喎。
突然間諗起呢個餸,實在久違了。
第一次煮俾王子食,佢都以為裡面有海鮮!



酥炸素蠔餅



材料﹕ 
茄子300g
蛋1隻
芫茜1小碗
蔥粒少許
麵粉3-4湯匙
泡打粉少許
水適量
沙律醬



調味: 
1/4湯匙
黑胡椒碎少許
白胡椒粉少許



蛋、鹽、麵粉、泡打粉、調味拌,逐少加入水,拌勺至杰粉漿,等15分鐘,
茄子切幼條,加入粉漿拌,等15分鐘,加入芫茜及蔥粒,
燒熱鑊,油,每次加入兩個湯匙粉漿,中大火半煎炸至兩面金黃,以沙律醬伴食。

24 則留言:

  1. 原來是茄子,好吸引呢!

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 我買唔到蠔仔呀,用呢個代替都好好食架

      刪除
  3. 有蠔味咁神奇?我要試試。

    回覆刪除
    回覆
    1. 王子初頭以為我加咗魚露,後來先知係全素,都覺得好神奇

      刪除
  4. 小時候在街邊也吃過炸茄子,點甜醬就好吃到不得了,但卻沒想過會有炸蠔的味道!

    回覆刪除
    回覆
    1. 就咁炸茄子無蠔味架,一定要用呢個方法,啲蠔味先出到嚟架

      刪除
  5. 我諗起日式天婦羅都有呢欵款。

    回覆刪除
    回覆
    1. 茄子天婦羅個做法唔同㗎,同埋無乜蠔味囉

      刪除
  6. 呢個素蠔餅好吸引 , 我都要試下先

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 天然素材料,可以做到蠔味,好神奇架

      刪除
  8. 有蠔味咁神奇? 要試試先

    回覆刪除