我的網誌清單

2015年11月6日星期五

滷水鵝併盤

超市鵝大減價,平到冇朋友呀。
整好耐無食嘅滷水鵝併盤先。


王子一向對鵝嘅印象係鞋烚烚兼肥淋淋,為咗改變佢嘅諗法,我好俾心機煮呢碟滷水鵝併盤㗎。
我哋買鵝會連內臟,內臟當然一併滷埋啦。
我唔鍾意將啲鵝肉鹵到熟晒,鍾意好似西餐咁,啲肉有啲粉紅先夠嫩嘛。
有人果然係咁食,不過話要我煮多幾次好食嘅鵝菜式,先可以改變佢對鵝嘅印象喎。。。
今次隻鵝其實好靚呀,一啲都唔肥。


屋企有好多芫茜根,唔食好浪費,用佢整咗個酸酸地嘅汁,點鵝肉食會滋味啲。


再加例菜一碟。


22 則留言:

  1. 滷水鵝都識整。果然係高手。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你太誇獎啦,滷水其實好少功夫,係懶人精選呢

      刪除
  2. 回覆
    1. 多謝EE,我好耐冇整啦,好彩冇失手

      刪除
  3. 我這邊只得鴨有得賣,而且仲好貴𠻹,差不多係公價,2公斤不到都要25元。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我哋鴨平好多啦,你度真係好貴

      刪除
  4. 滷水鵝整得好靚,仲靚過天鵝,咭咭咭!

    回覆刪除
    回覆
    1. 滷水鵝食得,天鵝睇得唔食得,咭咭咭!

      刪除
  5. 鵝大減價要幾錢架? 呢邊急凍鵝減咗都要11歐1kg.

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日見有一間有冰鮮,6歐1kg咋. 雖然平,但係太大隻(over 4kg),冇買。

      刪除
    2. 拿拿拿,唔准妒忌我㗎,4kg 1隻 10歐左右咋!
      不過鵝太大隻會鞋架,我覺得最4kg size係啱㗎,over 4.5kg我一定唔會買。

      刪除
  6. 我呢度唔覺有鵝賣呀,

    回覆刪除
  7. 靚過鋪頭賣的呀!
    LI J 好專業!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你太誇獎啦,滷水其實好少功夫,係懶人精選呢

      刪除
  8. 滷得好靚, 好想食呢! Yummy.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你相公識唔識整?叫佢整俾你食啦

      刪除
  9. 滷水鵝, 一個字勁!
    班生唔like食鵝...

    回覆刪除
    回覆
    1. 王子都係,印象好差,所以我通常買鴨㗎

      刪除