我的網誌清單

2015年11月2日星期一

栗子小扁豆乳酪湯

周日,廚房仲係未整好,不過我有啲煮意,所以照煮。
配合秋意,用栗子整嘢食先,今次整咗西式素湯,係栗子小扁豆乳酪湯 ,仲焗咗麵包伴食。


個湯好有益,而且飽肚,細食嘅話,淨飲湯都夠飽。


我家一定唔得啦,所以焗咗沙律三文魚包,一齊食。。。




栗子小扁豆乳酪湯




材料﹕ 
栗子200g
小扁豆40g
洋蔥一個切粒
甘筍一條切粒
干邑3湯匙
乳酪適量
牛奶1/3杯
水/蔬菜高湯2-3杯



調味: 
海鹽1/3湯匙
黑胡椒碎適量
豆蔻粉少許




燒熱湯鍋,加少少橄欖油,加入洋蔥及甘筍炒香,
加入栗子及小扁豆,加入干邑,加入2杯水/蔬菜高湯,加蓋,用小火煮材料至熟
攪拌器打成蓉,加入牛奶及調味煮滾,
如有需要,加入水/蔬菜高湯調節稀杰程度,
試味,放入湯碟,湯面加上一湯匙乳酪。


呢個係西人嘅秋冬聖誕湯,要煮得比較杰先似,所以初頭唔好加太多水,寧願最後再調節。

13 則留言:

  1. 哈哈…咁靚栗子,不如做番個栗子蛋糕仲好!

    回覆刪除
  2. 好靚!!我閒時都會讀下德式湯譜,但栗子湯應該係第一次見!應該好好味!

    回覆刪除
    回覆
    1. 入秋之後,啲貴價少少嘅餐廳會出栗子湯㗎,不過真係收得幾貴吓囉。。。

      刪除
  3. 我唔係好知邊d花食得。

    回覆刪除
    回覆
    1. 買種子果時,如果食得,包裝通常有標明㗎

      刪除