我的網誌清單

2015年11月11日星期三

天氣好。心情好

11月,天氣差不多日日都係咁!
日間仲好暖,甚至試過超過20度。。。
天氣好,心情好 。


聖誕市場嘅其中一部分已經整緊,不過咁好天咁暖,暫時未有聖誕氣氛。


是日有露天街市,又去八吓。



 聖誕裝飾都上場啦。


個太陽好強勁呀!
其實最想去睇香草農夫果三檔,點知三檔都無開!又會一齊唔開嘅。。。
轉戰!去大超市!!


終極跳樓貨呀!未見過咁平㗎!


呢隻係Long Island Cheese Pumpkin,本來係萬聖節商品,萬聖節過咗,就要變月下貨。。。
呢隻南瓜本來係用來雕刻嘅 ,不過其實都食得架,我見過未買過,因為相對其他南瓜,佢賣得好貴吓,又唔知係咪真係好食。
好彩生產商有好多資料,拍晒心口話好好食,而且好襟擺,咁平,買買買!


行完大超市意猶未盡(逢親買到跳樓貨都係咁。。。kakaka。。。),轉戰高檔超市。
左手嚟,右手去,買完跳樓貨,自我感覺良好,覺得自己好慳家,於是用"賺咗"嘅,買咗呢支貴油。


係奧地利嘅Styrian Pumpkin Seed Oil南瓜籽油,南瓜籽據說係當地名物,呢類油嘅原產受EU保護,隻油用傳統方法慢慢榨,香氣濃而且獨特,而且十分有益,其中一個好處係:抗衰老喎。

等我遲啲試試係咪真係講到咁勁先!


23 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀,真係好好味,好彩買咗3個

      刪除
  2. 我這處的open market 只限於星期六,大多都做得很爛沒你那邊的靚,不過也見過一個在奧克蘭市的叫法國市集,這一個真的很好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢邊啲人習慣好整齊,又唔可以污糟,不過我哋主要得蔬菜,花,蜜糖嗰啲,啲濕貨得好少。

      刪除
  3. 南瓜籽油我梗有一支看門口.

    回覆刪除
  4. 你準怎樣去處置個南瓜!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我開咗一個,用咗一半炆鵝殼呀

      刪除
  5. 自家煑食都係可以抗衰老喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔食就一定無得老。。。嘿嘿嘿。。。

      刪除
  6. 一年咁快又到聖誕,
    我都好多年無去歐洲的聖誕市集,
    好想去下,德國個啲聖誕市集最好氣氛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我哋南面啲聖誕市集最靚架,中部都幾好。

      刪除
  7. 一年咁快又到聖誕,
    我都好多年無去歐洲的聖誕市集,
    好想去下,德國個啲聖誕市集最好氣氛。

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 係呀,啲地應該好肥沃先種到咁靚

      刪除
  9. 買到平嘢特別開心XXD
    天氣真係好好喎,係咪算反常?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得係呀,不過我哋都試過聖誕有成25度㗎

      刪除
  10. 回覆
    1. 你應該會好鍾意呢度,啲蔬菜仲有啲係有機㗎

      刪除
  11. 街市同超市係我平日最愛行的地方呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 街市我通常睇架咋,因為好貴㗎

      刪除
  12. "於是用"賺咗"嘅,買咗...."

    同我家肥仔的邏輯一模一樣﹗哈哈哈...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我真係覺得自己"賺咗"㗎,都好嘅,咁諗個人會好開心。。。kakaka。。。

      刪除