我的網誌清單

2015年11月9日星期一

黑椒燒鵝脾飯

終於裝好新焗爐同新煮食爐,又要啲時間慢慢適應喇。
試試個新焗爐先!


其實我家一直都係用緊舊式煮食爐,見佢唔壞我又一直用落去,直到大半年前,佢有啲部份真係開始壞壞哋,但又知我哋會搬屋,所以一直用住先。。。

新焗爐實在太多功能,搞到我有啲頭痛,唔知用邊個功能煮啲乜嘢最適合。
不過呢啲都係必經過程,遲啲就會習慣啦。

今日用新焗爐整咗碟頭飯,係黑椒燒鵝脾飯!
實在好耐冇食過燒鵝髀啦,好懷念燒鵝嘅香氣呀!
當成個廚房籠罩著燒鵝香氣時,心情特別興奮啊。。。

隨髀附送小菜園有機雜錦油菜一大碟,烤鵝脾嘅時候走去摘菜洗菜,油菜煮熟後再用鵝油撈一撈,啲菜特別香特別好食㗎。

26 則留言:

  1. 回覆
    1. 正㗎,香港依家食燒鵝脾飯好似好貴呀

      刪除
  2. 回覆
    1. 下次周日唔好烤雞吖,可以試下烤鵝喎

      刪除
  3. 咁你食左脾定王子食左脾?嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我無留意喎,邊個都無所謂啦

      刪除
  4. 我返到香港都要食燒鵝!

    回覆刪除
  5. Li J 好識嘆!
    咁大隻燒鵝脾一人前?

    回覆刪除
  6. 俾袁生見到呢隻燒鵝髀就不停了喇 , 佢好鐘意食架

    回覆刪除
  7. 我都好耐無食燒鵝脾, 這個好吸引啊! ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係好耐無食啦,下次想整燒鴨脾呀

      刪除
  8. 睇見就流口水﹗﹗﹗好想食,但好怕肥呀﹗﹗﹗

    我每次在朋友家用舊式電爐煮食,那熱力,都是一發不可收拾的﹗所以次次都出事....

    回覆刪除
    回覆
    1. 鵝油係好嘢嚟架,唔洗怕,同埋隻鵝唔算肥呀
      我依家要習慣新爐,火力好大呀。。。

      刪除
    2. 新爐無可能沒有炆的功能吧!?可能要細讀說明書才能發現?我家估計八至十歲的二手宜家 Gorenje爐,也有超細火炆的功能(細到可以用來暖碟)!大火的爐真的好黑人憎!!

      刪除
    3. 我哋買咗Bosch呀,好多好多功能,不過我仲未有時間慢慢逐一試呀

      刪除
  9. 請問有食譜嘛?大概烤多久?謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 我仲未滿意個成品呀,其實大概烤一個鐘多啲已經ok,等我再整好啲,改進吓,再出食譜吧!

      刪除