我的網誌清單

2015年11月12日星期四

蒜頭豆豉炆南瓜鵝殼

屋企仲有隻鵝殼,唔想浪費,剛好買咗跳樓貨南瓜,就蒜頭豆豉炆啦。


呢隻係Long Island Cheese Pumpkin真係好好食喎,好香甜,又夠粉,似日本南瓜喎。
王子食完,抱怨我唔買多啲添。。。
呢度半個咋,不過我只係食咗一件,其餘俾人食晒。


清清地,整個自家味噌三色椒炒木耳。



蒜頭豆豉炆南瓜鵝殼



材料﹕ 
鵝殼 ( 亦可以用食剩嘅燒肉,鴨殼)
南瓜800g 切大件
蒜頭3粒切片
豆豉1-2湯匙




調味:
生抽1湯匙
老抽1/4湯匙
鹽少許
糖1/2湯匙
紹興酒2湯匙
水2/3杯





豆豉浸水數分鐘,榨乾水份,加入少少糖醃醃,
燒熱鑊,油,中火煎煎鵝殼,
加入蒜頭豆豉炒香,加入紹興酒炒炒,加入其他調味,加蓋,中小火炆10分鐘,加入南瓜炆約20分鐘,檢查南瓜是否夠腍,試味。


24 則留言:

  1. 回覆
    1. 係㗎,黃耳,雲耳嗰啲都係有益架

      刪除
  2. 這種南瓜,蒸都好食,我鍾意用番茄一齊來煲湯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢種南瓜真係好好食,我下次打算做個蒸嘅食譜

      刪除
  3. 我呢度無呢隻南瓜呀!

    回覆刪除
  4. 唔好意思,初時我諗乜嘢叫鵝殼呢?再想下原來是指鵝腔,你話我腦袋轉得有多慢!
    在美國,我曾在一以北京烤鴨店裏做事,他們廚師會用片皮後的鴨腔加鹹酸菜滾湯,味道很是一流的呀,因為那酸菜可僻除鴨的羶味!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講果個酸菜滾湯我都飲過呀,都係响烤鴨店食過㗎,不過我通常會食炒鴨鬆多啲

      刪除
  5. 南瓜我只係整過俾bb食, 老公同大仔都吾like, 想食都冇人陪. >.<

    回覆刪除
    回覆
    1. 整南瓜俾bb時,買多少少比自己,整一人前啦

      刪除
  6. 回覆
    1. 係㗎,黃耳,雲耳嗰啲都係有益架

      刪除
  7. 個南瓜味道如何? 我下個月同班生返鄉下喇, 又有排執屋....

    回覆刪除
    回覆
    1. 個南瓜好好味呀,三頭住家好辛苦,好多功夫呀

      刪除
  8. 好耐無食過鵝啦, 我呢邊無鵝賣架.

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來你度冇無鵝賣。。。返香港要食個夠!

      刪除