我的網誌清單

2015年11月3日星期二

香草角

夏末嘅時候,已經開始為小菜園準備定,秋冬要用嘅香草。
 一早夾好時間去落種,新居入伙便即刻有新鮮香草用。
由初初嘅凋零,變成依家準備盛況嘅狀態。
二人家庭,每樣種少少已經夠,都是混合種在一起。


有我好喜愛嘅刁草。


羅勒。


生得好慢嘅百里香。


以下呢幾種好似樣。。。
番茜。


芫茜呢度好貴,種咗好多。。。


仲有想食必要自己種嘅唐芹。


香草中,夾雜種咗啲沙律菜。
呢隻中文叫萵苣纈草。


啲蔥仲好幼呀。


後繼要有承,已經種咗啲香草同沙律第二代啦。


仲有我好想要嘅紫蘇。


第一盤沙律菜開始瘦啦,新嘅一盤沙律菜迎頭趕上。。。


22 則留言:

  1. 好成功啊! 叻叻, 有無種韮菜啊?

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 我哋呢星期好暖呀,日間一片藍天,仲有17-18度

      刪除
  3. 紫蘇我都好想食. 我度一盆四歐幾,唔係好多塊葉㗎咋.

    回覆刪除
    回覆
    1. 紫蘇我幾乎見唔到有得賣呀,要買要特登去香草農夫度搵

      刪除
  4. 有新鮮香草真係碟菜都唔同㗎,真係好啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得係,香草令碟菜生色不少!

      刪除
  5. 回覆
    1. 哈哈,王子話如果我有大啲地方,應該會狂種

      刪除
  6. 香草靚就靚 , 不過我就麻麻地呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我煮啲嘢好多時都用到,仲可以用嚟伴碟,靚啲嘛

      刪除
  7. 全部都係自家有機農業,真係好健康呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一半咋,一部分農產品我種唔到,只好買

      刪除
  8. Li J 種得好多品種!
    我種的枯死了, 今晨4度C

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋呢排好暖呀,日間有成17-18度呀,不過清晨都係得幾度

      刪除