我的網誌清單

2015年11月8日星期日

酸忌廉燴青口

新環境,買跳樓貨嘅心依然十分堅定。
開頭以為會無以前咁多跳樓貨賣,點知都係有嘅,仲要接踵而來。。。歡呼歡呼!!


呢個價錢分分鐘平過食肉,即買!


是日晚餐:酸忌廉燴青口,2kg青口煮埋一大鍋。
今次啲青口幾肥美,又鮮味。


王子好鍾意食青口,不過淨食青口佢一定唔夠,一定要有包俾佢點嚟食。
中午整定麵糰,今次係湯種+半低發,軟綿綿包+鮮甜青口,好正啊!


20 則留言:

  1. 回覆
    1. 我哋食青口係流行跟包㗎,你哋係咪架?

      刪除
    2. 出去食係囉.我自己食都係.

      刪除
  2. 真係好平呀, 我喺REAL都未見過有咁平....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見過REAL仲平呀,不過REAL要特登去,我要遲啲先去睇睇。。。

      刪除
  3. 有咁多平嘢買,可慳唔少

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,慳咗夠整下面堆麵包有餘㗎

      刪除