我的網誌清單

2015年11月5日星期四

酸菜辣炒牛肉

呢排牛肉好平呀,王子超鍾意食炒牛肉,一定要上倉囉。
今晚用德國酸菜炒,酸酸辣辣,好有北方菜feel,好好味呀!


無德國酸菜 ,你可以用番自己本地酸菜煮㗎。


酸菜辣炒牛肉



材料﹕ 
牛肉 400g切片
酸菜絲250g
紅椒1隻切絲
芫茜1小碗
蒜頭3粒切片
辣椒乾數隻



牛肉調味:
生抽3湯匙
老抽數滴
糖2/3湯匙
黑胡椒碎少許
白胡椒粉少許
紹興酒1湯匙



汁料調味:
生抽1湯匙
糖1湯匙
紹興酒1湯匙



酸菜沖水,再浸水數分鐘,榨乾水份,
牛肉用牛肉調味醃20分鐘,
燒熱鑊,白鑊中火炒乾酸菜絲,盛起,
油,中大火炒牛肉至7成熟,盛起,
油,搣開辣椒乾,加入,加入蒜頭及紅椒絲炒2分鐘,加入酸菜絲炒1分鐘,
加入汁料調味炒1分鐘,加入牛肉炒至9成熟,試味,熄火,加入一半芫茜拌勻,另一半灑在餸上。

16 則留言:

  1. 德國酸菜同中式的有甚麼分別?我依家唔敢買中國的,食泰國的又愈來愈難食,所以有幾年都無食過了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 德國酸菜嘅酸味柔和啲㗎,但因為用椰菜整,會軟身啲唔會爽口,氣味方面冇中式咁勁,有機會試試吖

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀,已經切好嗰啲,通常係品質差啲嘅部位,牛肉部位唔啱,炒出嚟會鞋熠熠㗎

      刪除
  3. 我地呢度啲牛肉呢幾個月脹價不少呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋反而係雞貴呀,火雞都貴貴哋

      刪除
  4. 我老公煮酸菜會下4湯匙糖架, 佢話咁先好味喎! @@

    回覆刪除
    回覆
    1. 中式酸菜酸一截㗎,係要落多啲糖,不過4湯匙又真係好多喎,嘿嘿。。。

      刪除
  5. 記得多年前吃的德國鹹豬手,伴碟都好似是用呢啲酸菜?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,基本上肉類嘅菜色,好大機會都見到㗎

      刪除
  6. 回覆
    1. 我哋平豬牛,雞,火雞貴,(唔新鮮嘅)海鮮天價

      刪除
  7. 真係無諗過用德國酸菜炒餸喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 德國酸菜有益呀,我想多啲利用,佢配肉好夾㗎

      刪除
  8. 我真係無諗過用Sauerkraut炒牛肉 :) 問吓班生想唔想試先 ;)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我發覺Sauerkraut嘅微酸同香氣,跟牛肉既肉香好夾

      刪除