我的網誌清單

2014年5月11日星期日

馬達加斯加 - Antananarivo

繼續遊首都。
經過一些民居,小孩正在玩由垃圾做成的玩具。




他們平常沒有機會拍照,見我們為他們拍照,立刻表現興奮、擺post。
影完相又急不及待看相中的自己。。。
走的時侯,我送了他們一個汽球,他們開心得尖叫起來,不斷道謝。。。連他們的媽媽也走來道謝。。。

跟物質豐盛國家的小孩,分別好大!



馬達加斯加的飲食文化除了受法國影響,另一個國家是印尼,這種周圍皆見的湯麵便是源自印尼。
老實講,印尼果啲正好多。。。

另一個重要飲食文化是中國,圖中是蒸包,原來馬達加斯加的第一批華僑係廣東人,在路上我也碰見,還跟我說廣東話呢,據說他們人口不少呢。


迷宮咁大嘅街市!




估估這是什麼?

是用來清潔木地坂的,椰殼向下,不斷用脚擦擦擦!
本地乳酪,正野!巧巧味!


20 則留言:

  1. 聽聞非洲的衛生情況較差,到馬達加斯加之前有沒有打預防針?

    回覆刪除
  2. 以前係法國殖民地, 法文係佢地官方語言之一

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,呢度大部份人都識法文架,亦特別多法國遊客

      刪除
  3. 回覆
    1. 呢度街市對佢地好重要,真係好可以代表佢地嘅生活

      刪除
  4. 回覆
    1. 我有買定啲小禮物送俾啲小朋友嘛

      刪除
  5. 了解馬達加斯加的飲食文化好呀! 我都鍾意遊比較原始的地方!
    她們賣的內衣BRA顏色好鮮艷哩!

    回覆刪除
  6. 你們出發前一定做了很多準備,蚊多嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為久唔久去落後國家,防疫針我地一早打過,帶藥就可以。
      早幾個月就要plan行程同睇資料,因為落後,資料特別少而碎。
      初頭我都驚蚊多,帶咗幾枝蚊怕水,都唔係用咗好多咋

      刪除
  7. 廣東人果然無處不在,連非洲國家都有。

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前移民係廣東人,依家係上海同北方人呀

      刪除
  8. My U friend who is Chinese was from Madagascar, her whole family migrated there for couple of generations already ...

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我碰到嗰啲華人都係,話佢哋幾代之前已經响度落地生根

      刪除