我的網誌清單

2014年5月16日星期五

馬達加斯加 - 野外求生之旅 ep3

第三天,清晨的營地。
河邊嘅村莊都很窮,連自來水及電都未必有。
所以,有好幾天,我們要露營、冇電、冇自來水、冇廁所......
餐廳、旅館也一定沒有啦.......


勁難吃的法包,似擦紙膠。

冇乜人食,剩下一大盤,比利時人搽上果醬,分俾小孩食。
我們覺得難食, 小孩們覺得係美食。
他們開始搶,要排隊先有得食。

不知為什麼,某些地是裂開的。

這瀑布不是一般景點,是我們的澡堂。
我們已經1日半冇沖涼,好辛苦呀!


個瀑布有不同池,可以游水架。





我覺得佢似......熊貓牛......








我們的船經過,兩岸小孩都會笑看跟我們揮手、打招呼。

14 則留言:

  1. 回歸大自然生活,很好的野外生活體驗!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係近距離接觸佢地嘅生活,行程幾辛苦架

      刪除
  2. 回覆
    1. 石後、草堆、掘洞......我乜都試過啦

      刪除
  3. 無廁所都可以為草草施肥,無涼沖又咁熱真係幾辛苦
    村落都很簡陋,我們已經很幸福

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係咁覺得,無涼沖好臭皮膚又唔舒服
      啲村落真係很簡陋,百無架

      刪除
  4. 無沖涼又無廁所我會頂唔順.

    回覆刪除