我的網誌清單

2014年5月25日星期日

馬達加斯加 - Fianarantsoa Ep1

經過一連串勞累嘅行程,我地决定留在Fianarantsoa休息一天。
兩個人都攰到甩皮甩骨啦,是日周圍行、冇車程!









呢度係......金融中心........

茶記.....

呢啲係本地人常吃的。


啲鷄綁住腳,就咁賣,俾完錢,好似手袋咁拎走。
正宗飛甩鷄毛。。。




唔知點食.......



又係花生糖!


呢度好多不知名嘅豆,色澤好靚。



炸魚,啱食嘅,攞條俾錢。




佢地都食咸魚、魚乾、蝦乾同蝦米,啲質量仲好好


連大火雞都有!




18 則留言:

  1. 個媽媽當街哺乳, D人都唔覺有問題, 係香港仲有D人話人好周圍餵母乳, 你話思想幾倒退

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港係咪好似仲唔興餵母乳,興奶粉?

      刪除
    2. http://news.sina.com.hk/news/20140524/-2-3270630/1.html

      刪除
  2. 回覆
    1. 呢度真冇乜超市,街市就好多好大,成日有古怪嘢睇

      刪除
  3. 回覆
    1. 有呀,1歐32塊,好正食唔停口。

      刪除
  4. 金融中心... 咁 ... hmmmm.
    Love the market though

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈......仲要係第三大城市嘅金融中心呀

      刪除
  5. 個街市好多嘢賣, 但見到啲昆蟲, 雞同火雞我就毛管恫啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 真中一角賣雞、鴨、鵝、火雞......加埋成幾千隻,我連行近啲都驚,相都唔影就走啦

      刪除
  6. 回覆
    1. 係呀,呢度啲街市好大,似迷宮呀

      刪除
  7. 你們真是隨街買炸食? 唔怕?

    我有一次同朋友入美國印地安土著保留區, 我一見餐廳裡咁多蒼蠅, 就自己回車子開罐食, 但朋友見D燒烤好正, 用土法木頭來燒, 點知佢就奶左野了.,

    回覆刪除