我的網誌清單

2014年5月19日星期一

馬達加斯加 - 野外求生之旅 ep6

話說昨天四驅車遲了3個鐘,而個比利時人又唔見咗隻鞋,佢竟然唔放鞋响背包,而係綁住响背包,再放响車頂。
四驅車加爛路,實唔見啦。
終於全團折返幫佢揾鞋!最後出動村民去揾,佢地好快揾到,交完贖金走得!
攪咗成粒鐘!連接駁船都走咗。。。
咁點算呢?我哋最後摸黑搭「大飛」,超似難民呀!

第二朝-我們要自己到市場買午餐,因為今天沿路都是窮困村莊同農地,冇餐廳。






頂頭功,係咪好厲害先?

啲西人遊客最愛買呢啲。



鹽黎架。


呢個花生糖,係我人生中吃過最好的。。。
王子驚佢為天人!

有跳樓貨,全部人湧埋去!



food court。。。



佢好覩女呀。



四驅車程當然冇咁順利啦。
前面有架四驅車陷咗入泥,塞住條路。

要用我們嘅車拖番佢上黎。

看見我們的「路面情況」嗎?

冇辦法,要即時起番條路出黎!
然後架吉車先過,我們全團再赤脚澗水過。

終於過咗一關。
一關之後又一關,架政府船壞咗,過唔到河。
好彩有富貴華人家庭借出架車嘅電池,咁又過咗一關。

我們要赤脚澗水到河中心,然後先再上船。



18 則留言:

  1. 赤腳澗水到河中心。。。。好彩條河淺水
    又會無端端走個有錢華人出來?

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲當地華人自駕遊,佢地通常自己做生意,睇得出富貴架

      刪除
  2. 那些花生糖「其貌不揚」,乜真係好好食?
    可否描述一下點好食法!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢唔硬,軟軟地,啲花生好香好脆。
      我覺得佢地啲花生好靚,同佢地冇溝其地嘢減低成本呀,所以好正

      刪除
  3. 睇到呢part要澗水行泥路,呢個地方一定o係我個to go list最底.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢啲旅行方式真係唔係人人啱,辛苦同預咗唔乾淨

      刪除
  4. 個比利時人有無唔好意思呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢少少唔好意思,我多多慶呀
      佢同女友乜都例遲半粒鐘以上,今次仲攪到我地dan多咗成粒鐘,船又冇埋

      刪除
  5. 嗰啲黑種人不像那麼黑呀!
    要去呢度飄遊,唔知要多少費用?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地混咗亞洲同印度血統呀.....
      旺季好似要900歐,淡季300-350,我同王子狂講價-250咋

      刪除
  6. 要澗水唔係問題, 最怕河中有可愛嘅大鱷

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲水好淺,都冇乜機會啦
      啲人咁窮,可愛嘅大鱷一定化身為大鱷扒

      刪除
  7. 回覆
    1. 心口掛過勇字,一直向前衝,衝呀!

      刪除
  8. 好佩服你呀, 我絶對去唔到呢啲求生之旅.

    回覆刪除