我的網誌清單

2014年5月21日星期三

馬達加斯加 - 野外求生之旅 ep10

今天的行程,是我最喜愛的,因為可以睇baobab tree麵包樹
麵包樹係馬達加斯加嘅神樹,又稱生命樹。




呢棵係許願麵包樹。

樹皮是凹凹凸凸的。

要摸住佢許願。




呢棵好出名,叫baobab in love/love baobab(熱戀中的麵包樹)。



19 則留言:

  1. 連理樹,愛情樹,原來麵包樹都可以祈福?真不知道,是否求咗就有麵包吃......哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈......祈咗先有涼沖呀.......

      刪除
  2. 許願機應該要識多國語言

    回覆刪除
    回覆
    1. 實係,佢做遊客生意嘛....哈哈..

      刪除
  3. 嘩!原來棵樹真身咁大!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我都估唔到,中間好多水架

      刪除
  4. 有沒有買那些工藝品,售價多少呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我冇買呀,工藝品有大有細,未講價前最細好似係1.5歐,大就十幾歐

      刪除
  5. 我鐘意個木製麵包樹,用黎掛飾物呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺ok,呢度好難買手信,我本來想買,王子又話麻麻,最後都冇買

      刪除
  6. 樹幹好粗呀, 但又無乜葉咁得意既.

    回覆刪除