我的網誌清單

2014年5月19日星期一

馬達加斯加 - 野外求生之旅 ep7

經過一天的四驅車,我們到了行程的另一個亮點-Tsingy de Bemaraha National Park(黥基·德·貝馬拉哈自然保護區)。
一清早便要出發!



等司機俾入場費時,又同小人兒影影影影。

看到他手中的足球嗎?是他們收集膠袋自製的。
這種足球在這裡很常見。


今天的行程,係最辛苦架!
這裡本來是海底世界。。。因為板塊移動令它冒了出來。。。

有很多海洋化石,看見貝殼嗎?

我們今天要在窄窄的石縫中穿梭、游繩及爬石。
要有一定的體能,才能完成呢。








石群好尖架,稱為Karst topography(喀斯特地形),是石灰岩被侵蝕後的現象。



20 則留言:

  1. 嘩!咁窄嘅縫隙穿過,如果突然有事發生,都唔知點走,哈,怕怕!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗冇乜事會發生,但係啲石唔易爬,仲好尖呀

      刪除
  2. 從呢d圖中我想像到妳唔單止體能好好,身材都肯定好fit.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔fit架,係靠意志力同自己講:一定要完成!
      同團兩個西班牙男超fit,好似行平地咁.......

      刪除
  3. 呢個團多唔多女生架呢??

    回覆刪除
    回覆
    1. 6男5女,除咗我,3個法國女白人,1個法藉馬達加斯加人

      刪除
  4. very interesting, but I doubt I can squeeze through the narrow stretch, kekekeee

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲白人都話好窄,要慢慢過,亞洲人細粒啲,反而輕易喎

      刪除
  5. 行程好特別呀, 唔係一搬行街shopping, 好好既體驗!如果係我唔知捱唔捱到..哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個行程連guidebook都話辛苦架,叫人考慮清楚自己體能先好報名

      刪除
  6. 回覆
    1. guidebook都有話,太肥會過唔到呀,同會爬唔到啲石呀

      刪除
  7. 那麼窄的石縫,萬一夾在中間,唔上唔落,那就麻煩了。就算能夠出番來,都會有皮肉損傷!

    回覆刪除
  8. 又係我呀, 會肥行唔過石縫間喎,點算?

    回覆刪除
    回覆
    1. 導賞員有經驗會事先評估下......我覺得你過到架,反而係啲高大肥嘅西人未必得

      刪除
  9. 呢個national park一定要坐船坐車咁多日才去到嗎?

    回覆刪除
  10. 好壯觀, 不過咁山長水遠, 我睇相好嘞.

    回覆刪除