我的網誌清單

2014年5月20日星期二

馬達加斯加 - 野外求生之旅 ep8

爬得咁辛苦,點都要影影影。














倒掛中的蜻蜓。








石林勁大,我地爬咗5個鐘,只能完成小部份。
走入森林,找找尋尋,終於見到啦!
係馬達加斯加特有Lemur狐猴呀,超超超可愛呀!



經過今日,我周身傷痕呀!

18 則留言:

  1. 真喺估唔到哩度有咁嘅地形!

    回覆刪除
  2. 真係好可愛呀!身體小小但條尾咁長,好得意呀!我好恨行呢種吊橋,感覺刺激!d石咁尖,行過真係要好小心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢啲bb仲cute呀
      https://www.google.mu/search?q=lemur+baby&client=firefox-a&hs=iim&rls=org.mozilla:en-GB:official&channel=sb&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=BGZ7U52FBa-u7AawwYCoAw&ved=0CCcQsAQ&biw=1024&bih=499

      刪除
  3. 行5個鐘??? 我應該會C左

    回覆刪除
    回覆
    1. 行5個鐘絕對ok,我地係爬石5個鐘呀,攰好多

      刪除
  4. 看到那些奇形怪狀的岩石,有種不寒而慄的感覺!

    回覆刪除
  5. 行吊橋,有點驚險喎,我一定會腳震呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 行吊橋我唔驚,但爬石就真係驚險,冇乜石級架

      刪除
  6. 行5個鐘,少啲體力都唔得

    回覆刪除
    回覆
    1. 行5個鐘絕對ok,我地係爬石5個鐘呀,攰好多

      刪除
  7. 見到咁壯麗的石林,那五個小時的艱辛都值得!

    回覆刪除
    回覆
    1. 鍾意地理、石頭嘅話,一定唔捨得走架

      刪除