我的網誌清單

2014年5月22日星期四

馬達加斯加 - 野外求生之旅 ep11

咁難得先見到麵包樹,怎能不影影影?!
Avenue of the Baobabs(麵包樹大道)-群組嘅麵包樹,跟想像中嘅非洲一樣靚呀!





太多遊客,呢度啲小孩會向遊客要錢。




麵包樹果實。






大家一齊等日落。























20 則留言:

  1. 啲麵包樹好像假咁,好得意

    回覆刪除
    回覆
    1. 實景都好壯觀架,因為成片土地都係麵包樹

      刪除
  2. 風景好靚!非常咁靚!係呀,面包樹真係好唔真實。。。。好卡通!果實可以吃嗎?有咩用?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有問呀,但佢地唔識英文,我地又唔識法文,溝通唔到呀

      刪除
  3. 不知用甚麼來形容這些樹,唯一的可以講的像是穿了長裙的女人,雙手何前舞動,頭上的長髪在迎風招展,好似守望著想見的人⋯⋯

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好有詩意呀,我覺得佢地似老人家,經歷咗滄海桑田果種

      刪除
  4. 景色醉人。尤其是日落那幾張。麪包樹是否長年都是光禿禿的呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗因為係冬天,所以光禿禿呀,不過當地人同領隊英文好差,我地都好難發問......

      刪除
  5. 回覆
    1. 成個平原都係麵包樹,好非洲呀

      刪除
  6. 回覆
    1. 網上話食得食,烤完似麵包所以叫麵包樹喎

      刪除
  7. 唔怪之得叫麵包樹, 原來D果實真係咁似麵包!!好得意呀!!第一次見!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係第一次見,棵樹又食得又飲得呀

      刪除
  8. 回覆
    1. 果實有啲似椰子,呢度好值得去,好特別呀

      刪除