我的網誌清單

2014年5月15日星期四

馬達加斯加 - 野外求生之旅 ep2

知道我們要上船,小孩趕來送船,並要求我們為他們拍照。




等咗成2個鐘,終於上船啦!
如果你冇乜耐性,馬達加斯加嘅工作效率會令你發癲,因為呢度乜都要等,好彩嘅就1粒鐘,唔好彩就.........



紅衣者是領隊,估下佢响度做乜?

佢响度用炭爐煮飯,後面白色嗰包係炭。

河上可以見到不同村落及村民的生活。




中午時份,我們停在其中一條村落。

村落的小孩馬上趕來凑熱鬧。

坐在地上,吃午餐。
呢個午餐係超超超豪華,因為本地人嘅平常餐只有這裡四份一嘅餸同汁,甚至更少,接近食白飯。
我同王子平時5啖餸先1啖飯,初頭我地真係唔慣咁少餸,對住啲白飯發呆。
後來醒咗,用body language加紙筆加餸。。。

吃過午餐之後,我們又回到船上。
在河上一小時之後,領隊突然要泊岸,因為前面有雨,仲行雷閃電,要等下。

我們停在河灘上,好似沙灘架!


啲沙好幼好滑。

睇下前面幾黑。。。

漸漸太陽回歸!

又日落了,第二天結束。

13 則留言:

  1. 令我諗起傳說中既辣椒石春送飯

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地真係用辣椒醬送飯架,或者加d湯或茶撈白飯

      刪除
  2. 看到D河水泥黃色咁污濁,萬一翻艇跌左落河,咁點算好呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 河水泥黃色下過其實唔污濁架,啲水其實係清架。
      翻艇跌左落河>>水淺,自己企番起身>>水深,領隊同工作人員救
      不過出發前我地同去完啲歐洲人傾過,佢地都話隻艇好定,我都覺

      刪除
  3. 個lunch係咪個領隊o係船上煮架?

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 有架,不過好少同細條,我地見到1次咋
      我諗領隊見到,又想捉黎加餸

      刪除
  5. 所以我哋食豐食足食真係要好感恩.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢啲trip真係會令人有反思,知道原來自己已經擁有不少

      刪除
  6. 原來是領隊在船上煮定飯,我睇到張相在想,會唔會燒左隻船架?

    回覆刪除