我的網誌清單

2014年5月18日星期日

馬達加斯加 - 野外求生之旅 ep5

在河上飄流之後,便要轉四驅車,因為這裡路很爛,只有四驅車能走。
我們等了兩個半鐘,架四驅車連影都冇。
有乜好做?同細路玩下遊戲、派下小禮物、食物咁囉。


佢仲係手抱,好可愛呢。

因為我跟王子去過若干落後國家,知道其實給小孩派糖很容易令他們蛀牙,他們蛀牙又冇錢醫,最後啲牙會好差.......
所以我選擇了帶筆、氣球、小玩具給他們。在當地乜會買些水果、麵包等分給他們吃。
他們絕不拒絕任何食物,還會趕緊把食物放入嘴裡,是太餓吧?!


這是美白面膜喎。






他們還回家拿他們自製的洋娃娃給我看。
個樣好得人驚呀,嚇倒我同王子!

另一個洋娃娃。




14 則留言:

  1. 個D係咪防曬呢, 我睇電視見D緬甸人都有搽D咁嘅野

    回覆刪除
    回覆
    1. 同團啲人話係美白面膜,兼有防曬功能喎
      係用一啲類似樹枝嘅植物,响木板上磨成漿再搽上面。

      刪除
  2. 單憑那些黑人兒童的樣貌,真難以分辨他們究竟是男孩還是女孩!

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 呢度d小朋友純架,好少向遊客要錢

      刪除
  4. 回覆
    1. 佢地真係易笑易滿足,成日笑架

      刪除
  5. 孩子們真的很純真!你很有道理,派糖果給他們會令他們有蛀牙,我都沒有想到

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地以前見過有啲,因為咁,好早冇哂牙......

      刪除
  6. 啲小朋友都好得意, 不過啲泥娃娃就真係有啲恐佈.

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我送咗禮物俾佢地,佢地即刻帶泥娃娃黎見我,我事前又唔知,無端端有泥娃娃响面前..........

      刪除