我的網誌清單

2014年5月24日星期六

馬達加斯加 - 熱帶雨林之旅

從Antsirabe,我們又回復自由行,自己安排行程,搭本地人搭嘅車。。。
我們南下到Fianarantsoa,再轉車至Ranomafana National Park拉努馬法納國家公園,進入熱帶雨林。沿途風景唔錯呢!










到咗停車場啦。


熱帶雨林公園入口。

這是大蝴蝶,大過手掌架。


大大大蟻穴。。。

迷你黑蛙,3cm咋。

又係Lemur!呢度好多品種!








野生啡豆。

看到它嗎?

現在看到它嗎?

又係mini size!!!

食得嘅野果,似山楂,啲Lemurs都愛吃。





呢個係Golden Lemur,好稀少好珍貴,食竹葉,住竹林架。


















佢响度呀!

12 則留言:

  1. 乜你咁好眼力見到d 蛙蛙.

    回覆刪除
    回覆
    1. 行行下,個導賞員指住塊地話有嘢睇要考眼力,我地梗唔見啦,靠佢指咋

      刪除
  2. 真係要好好眼力先睇到

    回覆刪除
    回覆
    1. 個導賞員好勁,佢話其實好多架,我地唔慣先唔見喎

      刪除
  3. 希望呢D自然環境唔好咁快受破壞

    回覆刪除
    回覆
    1. LP預料呢度嘅原貌會變,所以我地趁早睇咗先

      刪除
  4. 這個馬達加斯加國家公園很有原始樹林體驗!

    回覆刪除
    回覆
    1. 原始樹林係佢地其中一個旅遊主打呀

      刪除
  5. 有點神秘。這裡天然資源豐富,希望可以好好保護啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲原居民可以靠啲原始樹林賺錢,所以暫時仲保護得好好

      刪除
  6. 熱帶雨林會唔會勁多蚊呀??!!
    個大蝴蝶好似風掙呀!!仲有個超大蟻穴,好壯觀!黑色嗰d係咪靈芝呀??

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇乜蚊呀,陰陰涼涼架。
      黑色嗰d真係似靈芝,不過我估非洲人唔知靈芝係乜啩?!佢地連竹荀都唔食架

      刪除