我的網誌清單

2014年5月13日星期二

馬達加斯加 - Antananarivo、Antsirabe

想不到在馬達加斯加的街市,可以找到很多中國人常吃的菜。
芥菜、白菜、菜心、蕃薯葉、唐生菜、西洋菜等都很常見。





他們的土製醃菜及醬料,綠色的是pesto。

這是春卷皮。


這是的士。

food court。

它們的第一美食-春卷Nem。
好好味架,仲要係1歐32條!

除咗春卷、仲有其他多款炸物,全部好平,好好味。
我同王子食咗唔少呀!

離開Antananarivo,我們南下到Antsirabe。
Antsirabe最署名的,是很多的七彩人力車。



炸野菜餅。






他們愛烘焙,周圍都很多模具賣呢。



另一種久不久見的食物是粟米同芋頭, 粟米少甜有點硬,芋頭好香糯,他們是點糖食的。
芋頭1歐32塊,粟米1歐8枝。

20 則留言:

  1. 回覆
    1. 平時我同王子好少食炸嘢,呢度就食咗好多!

      刪除
  2. 食物真喺好平,
    好多華僑,所以多中式食材,
    有文獻記載鄭和下西洋,
    船艦曾經到過馬達加斯加


    回覆刪除
    回覆
    1. 原來係咁,我見呢度成日有雲吞、炒麵、包之類架

      刪除
  3. 芥菜、白菜、菜心、蕃薯葉、唐生菜、西洋菜...有冇想偷運返德國??

    回覆刪除
  4. 原來非洲都有中國明朝的遺民!
    小心不要吃太多油炸的食品(雖然好好味),主要擔心售價這樣便宜,不知他們用什麼油來炸食物!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地反而怕食其他嘢,因為炸野經過高温,好似安全d

      刪除
  5. 那裡有很多中國人, 我在這裡滿地可, 就認識一個由那裡移民來的客家人, 仲識講廣東話, 仲話以前未獨立前, 仲多中國人, 不過後來獨立後, 當地人就對中國人不好了, 所以, 我就算識法文, 都無去過那裡.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我在路上遇上本地中國人,卻跟我說本地人對他們挺好呢.....

      刪除
  6. 見到模具即刻眼發光!!你呢個悠長假期好長喎!

    回覆刪除
  7. 又會有中國的菜,那邊一定有很多中國人!炸物是凍的嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估先係中國人開始食,慢慢本地人又食。
      啲炸物邊炸邊賣,我地通常會吼新鮮炸起先買架

      刪除
  8. 歐元去到嗰度真係好好駛噃。佢哋啲食物係咪大部份都炸架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 小食大部份都炸,但主食就係多多飯少少餸同汁>>>>我同王子係大餸人,初初好唔慣呀

      刪除