我的網誌清單

2014年5月27日星期二

馬達加斯加 - Fianarantsoa Ep2

呢個得意,好似係本地一個「名菜」嘅主要材料。
將啲不知名葉壓碎,跟住同牛肉同煮。





是茄子嗎?


Game centre

呢度周圍都係用炭、柴同木煮食,呢啲starter好多人買。

好好味嘅芋頭。

唔知係乜。

本地菜。


豆燴腸





呢度好興嘅綜合沙律。





本地人似乎好鍾意食腸。。。

呢棵花好勁,個花蕾似網球咁大,朵花成個bb頭咁大!











呢種樹係馬達加斯加嘅icon之一!








火車站



正正正,有啤酒配炭火燒烤。
即叫即燒,貴嘅1歐16串,平嘅1歐32串。
平到咁,狂食!







11 則留言:

  1. 啤酒配炭火燒烤, 人生一大享受

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲要咁嘅開心價,兩個人幾歐已經食到反艇啦

      刪除
  2. 這種茄子我在英國食過,好硬,又唔好食。D籐籃好靚呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 茄子原來唔好食嘅.....
      D籐籃好受法國婦人歡迎,人手一個呀

      刪除
  3. 平就係平, 不過嗰啲係乜野肉嚟架?

    回覆刪除
  4. 唯一吸引我就係啲串燒, 幾他似乎都唔啱我口味. 嗰檔賣bra既好攪嘢.

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇計啦,食嘢都係亞洲好......
      檔bra係好攪嘢,好open呀

      刪除
  5. 條買野街, 令我想起以前細時的沙田大圍, 或元朗錦田

    回覆刪除