我的網誌清單

2014年5月17日星期六

馬達加斯加 - 野外求生之旅 ep4

又一個清晨。



我們的船上除了蔬果,還有生鷄,本來有3隻,昨天1隻成了晚餐。
我跟領隊說,切勿在我面前劏鷄,免得我狂性大發呀!
除了自備的食物,領隊還會向漁民同村民買食物。

這是本地烏鴉。

佢地企响旁邊,等我地一走,就埋去搵我地啲殘餘物質。

清晨。河上。一片霧。



河邊的農地。
有時他們的屋在河的另一邊,便會用艇過河,到農地割菜、掘蕃薯,再回家煮飯。
真的很原始。

是蕃薯田呢。

除了木船,河上也有這種船,不過班次很少。


我們終於完成了兩天半的飄流。

小孩已經在等我們,好可愛!
看見小孩手中抱着的空樽嗎?
他們很愛遊客的空樽,空樽對他們是寶,很有用。


14 則留言:

  1. 係我面前劏雞, 我都一樣會發癲

    回覆刪除
  2. 相信這兩天半的飄遊之旅,一定會帶給你許多體會,而黑人喜歡蕃薯我不知道,但我這裡南太平洋島國的人卻喜歡芋頭多呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地都喜歡芋頭架,同一啲我唔知係乜嘅根莖蔬菜。
      佢地d芋頭好好味架

      刪除
  3. 他們要那些空樽來裝載什麼東西呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 装水、買油、醬料等等,呢度好似舊香港咁,自己帶器皿去買雜貨架

      刪除
  4. 劏雞我都OK,但唔好俾我見搣雞毛.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度啲人随街搣雞毛架,我初頭似為佢哋只係坐响路邊織冷衫.......原來......

      刪除
  5. 回覆
    1. 我真係唔得呀,好大童年陰影呢

      刪除
  6. 佢係咪又係在船上面劏雞?我都會好驚。。。。
    咁你地每次漂流幾耐?要去廁所點搞?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地响河灘,趁我地睇唔到劏呀.......
      我地每次漂2-3小時左右就上岸break同去廁所>>>>>一個冇人見到你嘅地方......

      刪除
  7. 唔駛劏雞喇, 如果隻雞同我一隻船上我都會癲啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 初初隻雞同我同一隻船上架,我唔肯上船,後來先去咗西班牙男度

      刪除