我的網誌清單

2014年5月31日星期六

馬達加斯加 - 火車之旅 ep1

從Fianarantsoa,我們要坐火車向東走。
火車票早已訂好,早上六點半我地已經到,等七點火車。
七點半,仲未見架火車。
八點半,都未見。
九點半,都未見。
一直等到十一點.......見有已買咗火車票嘅法國團「棄飛」,改搭車。。。
佢地走,我覺得唔對路,拿拿淋去counter check究竟有冇火車。。。
十一點半,見佢地慢慢砌好架火車。。。
十二點半先開車。。。


我們的頭等卡,本來ok架。

本地人係咁搬行李上車,攪到咁!
個廁所勁臭,每次門一開都有臭味飄出,王子笑說個廁所應該係自法國人離去後都冇人洗!

咁差仲搭,因為火車途經好多靚景!
本地人仲搭,因為火車途經好多窮村落,無車可到架。

停得好密,一停便有人黎賣嘢。














11 則留言:

  1. 遲成5個幾鐘?? 你地好有耐性丫

    回覆刪除
  2. 在這些落後國家地區,架火車最終都出現已經謝天謝地,沒有人會去追究遲了幾多個鐘的!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩!你同當地人諗嘅一樣架!佢地對遲到冇乜感覺........

      刪除
  3. 等咁耐你都唔去問下先, 要等咁耐, 比我一早走左。

    回覆刪除
    回覆
    1. 中間我地有問,其他遊客又用法文問,佢地堅持話有火車、黎緊.....
      如果唔等火車,亦已經太晏無巴士再去,又要等第2日.....

      刪除
  4. 呢個款式o既車卡奧地利都仲有.

    回覆刪除