我的網誌清單

2014年6月2日星期一

馬達加斯加 - 火車之旅 ep2

繼續火車之旅。
說說火車之旅遇上的事件吧。
我與王子都不會法文,每次有人走來跟我們說法文,我們只會搖頭。
在火車站,有兩個小孩不斷看着我的背包,我當然驚啦,佢地跟我說法文,我又唔明。
後來,有懂法文的遊客發覺我們無反應,先知我們原來係文盲!原來小孩看見我背包側袋有半包餅,求我給他們吃。。。


又一次,我送了一個水果給一個小孩,看到他飛快走到一角,不斷將水果往嘴裡塞,很怕別人搶他的食物,吃完之後才快樂地告訴其他小孩,他有水果吃。



更多經常見到的,是小孩抱小孩,有時仲係3、4歲抱1歲。
3、4歲小孩收到食物,會邊餵手抱小孩,邊自己食。




另一次,有個約10歲的女孩,不斷向我求一點東西,我又不明白,後來懂法文的遊客幫忙翻譯,說她的家很窮,買不起番梘,所以她已經很久沒有番梘洗澡,皮膚上積聚了很多油脂,等了很多班火車,還是等不到一塊番梘。

剛好我真的有多餘、新的番梘,當我給她番梘時,她的表情和反應令我極難忘。。。

你家的小孩,會當番梘係寶嗎?











入黑之後,乜都影唔到,火車又無照明糸统。
但途上月光及星光下,隱約見到途上風光真的很好。
原定晚上七點到嘅火車,最後凌晨才到。。。

18 則留言:

  1. 火車旅行我至like
    但見咁情況就乜心情都無哂,
    這同一般非洲貧困國家無分別
    殖民地最後都喺咁樣

    回覆刪除
    回覆
    1. 事實上貧困國家就係咁......
      看到呢啲情況,有啲女遊客會忍不住心酸同流眼淚

      刪除
  2. 唉, 呢D地方連番梘都係奢侈品

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多家長要出盡法寶個小孩先肯沖凉,呢度個小孩要出盡法寶先有凉沖,真係好令人無言。

      刪除
  3. 「火車又無照明糸统。」
    月黑風高,會不會有人在火車廂內偷竊呀?
    摸黑認不得路,若是我則連去廁所都不敢去了!

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 佢地本身已經窮,貪污又嚴重,好難脫貧呀

      刪除
  5. 回覆
    1. 如果我生於這裡,都唔知可以點

      刪除
  6. 睇到佢哋咁貧困, 真係好心酸. 要俾囝囝哋睇下先得.

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇到呢啲情況,眼淺啲都會喊呀。

      刪除
  7. 我雖沒有當番梘是寶, 但我會把用到淨的小塊番梘, 貼上新的大塊番梘上, 合二為一, 就可以把小塊淨番梘用完它

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩!你同王子一樣咁慳家呀!

      刪除
    2. 如果丟了小番梘, 我會感到好可惜.

      刪除
  8. 你和王子很有膽量, 去這些地方遊行, 還搭當人火車, 比30年前, 國內火車還差.

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係講笑, 呢架火車應該係我搭過最差架, 仲好臭呀

      刪除
    2. 真係唔講得少, 我怕我搭完後, 俾蚊針完, 會有傷寒或虐疾.... 唉/

      刪除